Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3383317
Rik01 schreef: wo 07 aug 2019, 12:53 Laat maar liever op 0 staan. Ik kon volgens mij mijn berichten wel wijzigen dus zit het ergens anders. Volgens mij is de tips toch wel lekker dan 1 minuut?

Edit: yep. Kan gewoon wijzigen.
Edit #2: ook na een minuut nog.

Een minuut is echt te kort om nog wat te wijzigen. Zeker als je de laatste post bent.
Hmm... waar zit het knopje "wijzigen"?
#3383327
koekje schreef: wo 07 aug 2019, 20:09 Hoe zie je eigenlijk of je al in een topic gereageerd hebt of niet?
In de oude versie kwam er dan een dingetje in de tomaat te staan, maar nu ziet het er op mobiel allemaal hetzelfde uit.
De topictitel staat iets donkerder en er staat een sterretje voor.
Ah nee, dat is of er een nieuwe reactie is.
Niet of je zelf al gereageerd had.

Grappig hoe iedereen andere tools gebruikt. Ik heb nooit geweten dat je dat kon zien. :P
#3383336
Zo, ik ben ook weer binnen met dank aan Lizzy :-*

Wat ik in het overzicht mis zijn de verschillende pagina's van een topic waardoor je nu eerst topic moet openen voordat ik naar laatste pagina kan. Of is daar ook een handige truc voor?
#3383339
dinky89 schreef: wo 07 aug 2019, 22:21 Wat ik in het overzicht mis zijn de verschillende pagina's van een topic waardoor je nu eerst topic moet openen voordat ik naar laatste pagina kan. Of is daar ook een handige truc voor?
De verschillende pagina's staan achter de topictitel. Maar dat 'past' alleen op een desktop. Bij mobiel heb je die niet. Je kunt echter wel op het icoontje achter de naam van de laatste poster klikken om direct naar de laatste pagina te gaan. Als je een hele kleine mobiel hebt dan zit dat verborgen onder de grote + achter de topic titel.

Afbeelding
#3383384
Tanna schreef: do 08 aug 2019, 13:52 Voor mijn moeilijke hoofd, dat erg van vastigheid houdt, is dit een enorme verandering. Ik zal er best aan wennen maar voor nu haak ik even af. Doseren is dan maar het beste...........
Ik weet dat het voor veel mensen een grote verandering is. We hebben geprobeerd het 16 jaar lang hetzelfde te houden, maar deze keer hadden we geen keus. Het oude forum werd niet meer ondersteund en was niet meer veilig. Sterkte! :flowers:
#3383391
Tanna schreef: do 08 aug 2019, 13:52 Voor mijn moeilijke hoofd, dat erg van vastigheid houdt, is dit een enorme verandering. Ik zal er best aan wennen maar voor nu haak ik even af. Doseren is dan maar het beste...........
Ahhhhh :bigarmhug:

Misschien als je af en toe heel eventjes terug komt dat het langzaam kan inzinken?
#3383453
MarijeEnBoomer schreef: vr 09 aug 2019, 12:23 Ik zal wel weer mega blond zijn maar hoe kom ik bij het nieuwste bericht voor mij en niet het nieuwste bericht in het topic?
Nu moet ik elke keer scrollen en zoeken wat ik al gelezen heb #luxeprobleem
Wanneer je topic opent zie je bovenaan de paginanummers staan. Links daarvan zit een knop 'eerst ongelezen'. Wanneer je daar op drukt kom je bij het eerste bericht dat je niet hebt gelezen.
Door fransbulletje
#3383455
Heb al 2x reactie getypt op "kortsnuiten" topic en steeds als ik het wil versturen moet ik opnieuw inloggen terwijl ik ingelogd ben.
Vervolgens is mijn hele reactie foetsie

En dit wordt nu wel geplaatst :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door