Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3383731
Jeff schreef: zo 11 aug 2019, 21:59 Uw omlaag knop is klaar, mevrouw
Niet dat ik die knop zou gebruiken hoor, maar zou het dan niet handiger zijn dat ie dan naar de laatste post van die pagina springt? Hier op mobiel springt ie er ver voorbij (wegens de banners e.d. onderin). Gewoon een link naar de laatste post van die pagina zou dan handiger zijn zodat je direct op de goede plaats staat. (Misschien valt het op een desktop mee maar daar zit ik nu niet achter)

*of breek ik nu dat wereldrecord zeiken-om-niets* :biggrin2:
#3383760
pearlsofpassion schreef: zo 11 aug 2019, 21:26 Nee, niets. :-[
Ik ben als jou ingelogd en ik zie ze wel. Dus het ligt niet aan jouw instellingen. Je gebruikt toch wel een browser en je bent ingelogd? Anders zie je ze inderdaad niet. Met Tapatalk ook niet, of er moet een manier zijn dat ik niet weet.
#3383764
Ik heb ze (ondertekening) op mijn desktop weer even aangezet en nu krijg ik ze wel op de desktop te zien maar nog niet op mobiel. Daar was ik nog ingelogd. Maar ook als ik uitlog en weer inlog zie ik in de mobiele view geen ondertekening.

Als ik vervolgens op mijn desktop mijn browser kleiner maak zie je inderdaad, net bij de overgang naar mobiele view, zo'n 850px, dat de ondertekening verdwijnt.

Dat ligt aan de hidden-xs class, die inkikt wanneer je onder de 850px komt.

Overigens vindt ik dat wel fijn want ik vind de ondertekeningen vaak te overheersend. Ik heb op de desktop ook een script lopen die de afbeeldingen nog kleiner maakt en dimt. Maar dat is dus persoonlijk.

Afbeelding
#3383786
Jeff schreef: ma 12 aug 2019, 12:37 Ik ben als jou ingelogd en ik zie ze wel. Dus het ligt niet aan jouw instellingen. Je gebruikt toch wel een browser en je bent ingelogd? Anders zie je ze inderdaad niet. Met Tapatalk ook niet, of er moet een manier zijn dat ik niet weet.
Ik gebruik Chrome. En ik ben idd ingelogd.
De rest begrijp ik niet helemaal. :P
Voorheen zag ik ze wel gewoon he.

Ik mis ze toch wel.
Ik moet nu bij mensen zonder avatar geregeld terug bovenaan het bericht scrollen, wat nu ook een stuk hoger ligt dan voorheen, om te zien wie er postte.
Vroeger zag ik dat in een oogopslag, en zelfs bij mensen zonder onderschrift, zag ik het in hetzelfde beeld.
#3383788
pearlsofpassion schreef: ma 12 aug 2019, 16:50 De rest begrijp ik niet helemaal. :P
Ligt niet aan jou hoor.

Ik had al doorgegeven dat het aan de mobiele view ligt. Die geeft gewoon geen ondertekening meer weer.

Note to Jeff: Als dat gewijzigd wordt zou ik wel adviseren om de max-width en max-height voor .post-signature voor mobiel wat kleiner te maken dan 800x300 (want dat is voor een mobiel natuurlijk erg groot). Maar dat zie je waarschijnlijk wel bij testen.

.post-signature img {
max-width: 800px;
max-height: 300px;
}
#3383856
Rik01 schreef: ma 12 aug 2019, 17:01 Ligt niet aan jou hoor.
pearlsofpassion schreef: ma 12 aug 2019, 16:50 Ik gebruik Chrome. En ik ben idd ingelogd.
De rest begrijp ik niet helemaal. :P
Voorheen zag ik ze wel gewoon he.

Ik mis ze toch wel.
Ik moet nu bij mensen zonder avatar geregeld terug bovenaan het bericht scrollen, wat nu ook een stuk hoger ligt dan voorheen, om te zien wie er postte.
Vroeger zag ik dat in een oogopslag, en zelfs bij mensen zonder onderschrift, zag ik het in hetzelfde beeld.
Ah nu snap ik het. Het kwam even niet in mij op dat je in de browser zat maar wel op mobiel. Dan worden onderschriften verborgen inderdaad. Ik denk als we gaan stemmen dat de grote meerderheid van mobiele gebruikers kiest om ze te verbergen want een van de grootste ergernissen is veel te moeten scrollen. Ik kan misschien wel een instelling inbouwen zodat je de optie hebt om ze aan te zetten, maar dat zal niet p korte termijn zijn.
#3383859
Jeff schreef: di 13 aug 2019, 12:00 Ah nu snap ik het. Het kwam even niet in mij op dat je in de browser zat maar wel op mobiel. Dan worden onderschriften verborgen inderdaad. Ik denk als we gaan stemmen dat de grote meerderheid van mobiele gebruikers kiest om ze te verbergen want een van de grootste ergernissen is veel te moeten scrollen. Ik kan misschien wel een instelling inbouwen zodat je de optie hebt om ze aan te zetten, maar dat zal niet p korte termijn zijn.
Ja, dat begrijp ik.
Maar voorheen, in het vroegere forum, moest ik minder scrollen had ik toch onderschriften. :(
En net door het ontbreken van die onderschriften, moet ik meer gaan scrollen. Als ik de forumnaam gemist heb. :-\
Dus das wel jammer.
Los van het feit dat sommige mensen ook wel iets 'zeggen' met hun onderschrift en dat je dat als mobiele gebruiker dan mist.
#3383861
pearlsofpassion schreef: di 13 aug 2019, 12:18 Los van het feit dat sommige mensen ook wel iets 'zeggen' met hun onderschrift en dat je dat als mobiele gebruiker dan mist.
Heb je dit bericht gepost via de desktop/mobiel site of via Tapatalk? Want dit bericht van jou heeft nu ook geen onderschrift (terwijl je die wel hebt in je profiel). Je kunt bij het posten via de site onderaan wel aangeven of je onderschrift mee moet komen. Ik denk dat het dus ook nog eens per post opgeslagen wordt of die zichtbaar moet zijn.

Ik begrijp je punt dat sommige mensen iets willen 'zeggen' met hun onderschrift. Maar soms zijn die hele grote plaatjes ook behoorlijk afleidend van de inhoud van het bericht. Vaak, in foto topics, zie ik plaatjes die dus niet bij het onderwerp thuishoren. De onderschriften zijn dan echt, naar mijn mening, te overheersend. Vandaar dat ik ze op de desktop verkleint heb en heel sterk gedimd (lichter).

Mochten de onderschriften op mobiel standaard terugkomen dan zou een max-width van bijvoorbeeld 200px en dimmen een goede optie kunnen zijn. Ook zou het natuurlijk mogelijk kunnen zijn om onder de post alleen een soort tekstregel in het grijs op te nemen met alleen de naam van de poster (met link naar profiel) en postdatum zoals bovenaan (Door Rik01 - di 13 aug 2019, 12:31).
#3383866
Rik01 schreef: di 13 aug 2019, 12:31 Heb je dit bericht gepost via de desktop/mobiel site of via Tapatalk? Want dit bericht van jou heeft nu ook geen onderschrift (terwijl je die wel hebt in je profiel). Je kunt bij het posten via de site onderaan wel aangeven of je onderschrift mee moet komen. Ik denk dat het dus ook nog eens per post opgeslagen wordt of die zichtbaar moet zijn.

Ik begrijp je punt dat sommige mensen iets willen 'zeggen' met hun onderschrift. Maar soms zijn die hele grote plaatjes ook behoorlijk afleidend van de inhoud van het bericht. Vaak, in foto topics, zie ik plaatjes die dus niet bij het onderwerp thuishoren. De onderschriften zijn dan echt, naar mijn mening, te overheersend. Vandaar dat ik ze op de desktop verkleint heb en heel sterk gedimd (lichter).

Mochten de onderschriften op mobiel standaard terugkomen dan zou een max-width van bijvoorbeeld 200px en dimmen een goede optie kunnen zijn. Ook zou het natuurlijk mogelijk kunnen zijn om onder de post alleen een soort tekstregel in het grijs op te nemen met alleen de naam van de poster (met link naar profiel) en postdatum zoals bovenaan (Door Rik01 - di 13 aug 2019, 12:31).
Ik plaats alleen via mobiel. Zonder Tapatalk want daar hou ik dus echt niet van.
Mijn onderschrift staat al een tijdje niet meer zichtbaar bij postings. Ik heb het bij de vorige aanpassing van het forum niet terug 'aan' gezet omdat ik eigenlijk eens een ander wilde. Maar daar is nog niets van gekomen.

Ik begrijp dat jij ze storend vind, maar daarin verschillen wij dus van mening. :P
Mij hebben ze nooit gestoord. Ook niet op de mobiel dus.
#3383869
Jeff schreef: di 13 aug 2019, 12:00 Ah nu snap ik het. Het kwam even niet in mij op dat je in de browser zat maar wel op mobiel. Dan worden onderschriften verborgen inderdaad. Ik denk als we gaan stemmen dat de grote meerderheid van mobiele gebruikers kiest om ze te verbergen want een van de grootste ergernissen is veel te moeten scrollen. Ik kan misschien wel een instelling inbouwen zodat je de optie hebt om ze aan te zetten, maar dat zal niet p korte termijn zijn.
Van mij mogen ze ook (al dan niet optioneel) terugkomen, want ik merk dat ik hetzelfde heb als PoP, halverwege een bericht moet ik terug omdat ik niet meer weet van wie de post is. Terwijl je anders dan al de foto gaat zien en het weer weet. Het scrollen heb ik nooit vervelend gevonden.

Verder complimenten hoor Jeff! Wat moeten we toch zonder jou :-*
#3384018
Ik heb een probleem met uploaden van foto's.

Hij zegt:

FOUT het was niet mogelijk om de afmeting van de foto te bepalen.

Dan staat er rechtsboven een kruisje. Maar deze kun je niet aanklikken. Oftewel, je krijgt die foutmelding nooit meer weg.

Is het trouwens ook mogelijk om te kijken of te grote foto's niet meer gedraaid worden maar weet ik veel, automatisch verkleind? Ik krijg het hubeskelubes van al die foto's die een kwartslag gedraaid worden door het forum :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door