Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3384064
Lizzy schreef: do 15 aug 2019, 11:25 Ik heb een probleem met uploaden van foto's.

Hij zegt:

FOUT het was niet mogelijk om de afmeting van de foto te bepalen.

Dan staat er rechtsboven een kruisje. Maar deze kun je niet aanklikken. Oftewel, je krijgt die foutmelding nooit meer weg.

Is het trouwens ook mogelijk om te kijken of te grote foto's niet meer gedraaid worden maar weet ik veel, automatisch verkleind? Ik krijg het hubeskelubes van al die foto's die een kwartslag gedraaid worden door het forum :biggrin2:
Kan je mij de foto emailen die je wil uploaden? Het lijkt erop dat het niet met alle foto's misgaat. Dat draaien van de foto's gebeurde op het oude forum ook. Ik zal opzoeken hoe ik dat toen had opgelost.
#3384066
Kaela schreef: di 13 aug 2019, 16:11 Van mij mogen ze ook (al dan niet optioneel) terugkomen, want ik merk dat ik hetzelfde heb als PoP, halverwege een bericht moet ik terug omdat ik niet meer weet van wie de post is. Terwijl je anders dan al de foto gaat zien en het weer weet. Het scrollen heb ik nooit vervelend gevonden.

Verder complimenten hoor Jeff! Wat moeten we toch zonder jou :-*
Dank je wel. :flowers:
pearlsofpassion schreef: di 13 aug 2019, 15:33 Ik plaats alleen via mobiel. Zonder Tapatalk want daar hou ik dus echt niet van.
Mijn onderschrift staat al een tijdje niet meer zichtbaar bij postings. Ik heb het bij de vorige aanpassing van het forum niet terug 'aan' gezet omdat ik eigenlijk eens een ander wilde. Maar daar is nog niets van gekomen.

Ik begrijp dat jij ze storend vind, maar daarin verschillen wij dus van mening. :P
Mij hebben ze nooit gestoord. Ook niet op de mobiel dus.
Ik zal een instelling maken dat je het kan aanzetten maar dat kan eventjes duren.
#3384380
Lizzy schreef: do 15 aug 2019, 11:25 Ik heb een probleem met uploaden van foto's.

Hij zegt:

FOUT het was niet mogelijk om de afmeting van de foto te bepalen.

Dan staat er rechtsboven een kruisje. Maar deze kun je niet aanklikken. Oftewel, je krijgt die foutmelding nooit meer weg.

Is het trouwens ook mogelijk om te kijken of te grote foto's niet meer gedraaid worden maar weet ik veel, automatisch verkleind? Ik krijg het hubeskelubes van al die foto's die een kwartslag gedraaid worden door het forum :biggrin2:
Ik moet dit even goed uitzoeken want het is niet echt een fout. Er staat een controle aan die foto's met een fout erin blokkeert. Die controle had ik op de oude server uitgezet maar het is niet voor niks. Die zorgt ervoor dat er geen foto's met virus geupload kunnen worden. Vooral omdat we nu foto's uploaden naar de server toelaten wil ik die controle wel aan laten staan.

Wat je als alternatief kan doen is de foto uploaden naar https://tinypng.com en daar de gecomprimeerde versie downloaden. Die haalt alle fouten eruit. Dat heb ik met jouw foto ook gedaan en die kon ik wel op het forum plaatsen.
#3384383
Admin schreef: di 20 aug 2019, 17:27 Ik moet dit even goed uitzoeken want het is niet echt een fout. Er staat een controle aan die foto's met een fout erin blokkeert. Die controle had ik op de oude server uitgezet maar het is niet voor niks. Die zorgt ervoor dat er geen foto's met virus geupload kunnen worden. Vooral omdat we nu foto's uploaden naar de server toelaten wil ik die controle wel aan laten staan.

Wat je als alternatief kan doen is de foto uploaden naar https://tinypng.com en daar de gecomprimeerde versie downloaden. Die haalt alle fouten eruit. Dat heb ik met jouw foto ook gedaan en die kon ik wel op het forum plaatsen.
Dank je Jeff! Ik heb de foto zelf ook verkleind en toen plaatste het forum de foto wel. Kennelijk ook iets met de grootte? Ik kreeg ook de foutmelding niet weggeklikt, had jij dat ook?

Bedankt voor de link! Die ziet er wel handig uit!
#3384387
Lizzy schreef: Dank je Jeff! Ik heb de foto zelf ook verkleind en toen plaatste het forum de foto wel. Kennelijk ook iets met de grootte? Ik kreeg ook de foutmelding niet weggeklikt, had jij dat ook?

Bedankt voor de link! Die ziet er wel handig uit!
Ik dacht dat het met de grootte te maken had maar het maximum staat veel hoger. Dat het blijft staan heb ik niet gezien maar dat zal wel opgelost zijn als fout weg is.
#3384549
Op even wennen na werkt het nieuwe forum voor mij prima alleen die akelig kleine sterretjes voor de berichten om de nieuwe berichten te zien… dat werkt bij mij heel regelmatig niet omdat ik gewoon te lomp ben/te grote vingers of wat dan ook maar ik lijk steeds mis te drukken en open dan het topic bij de start :-\
Kan dat ev wat groter gemaakt worden?
#3384551
El_Kato schreef: vr 23 aug 2019, 11:05 Op even wennen na werkt het nieuwe forum voor mij prima alleen die akelig kleine sterretjes voor de berichten om de nieuwe berichten te zien… dat werkt bij mij heel regelmatig niet omdat ik gewoon te lomp ben/te grote vingers of wat dan ook maar ik lijk steeds mis te drukken en open dan het topic bij de start :-\
Kan dat ev wat groter gemaakt worden?
Of de link van het sterretje uitbreiden naar het grote icoon ervoor. Zo was het vroeger ook dat je op dat icoon kon drukken om direct naar het eerste ongelezen bericht te gaan.
#3384553
Rik01 schreef: vr 23 aug 2019, 11:14 Of de link van het sterretje uitbreiden naar het grote icoon ervoor. Zo was het vroeger ook dat je op dat icoon kon drukken om direct naar het eerste ongelezen bericht te gaan.
✓ Is toegevoegd aan m'n lijst.
#3384863
Hoi Jeff,

vroeger kon je op het barfplaats logo klikken linksboven en dan kwam je meteen weer op de forum hoofdpagina, nu is het een afbeelding zonder url, kan je dat misschien weer als snellink toevoegen net als een snellink onderaan de laatste post naar het hoofdforum?
#3384864
TomsBorders schreef: di 27 aug 2019, 12:36 Hoi Jeff,

vroeger kon je op het barfplaats logo klikken linksboven en dan kwam je meteen weer op de forum hoofdpagina, nu is het een afbeelding zonder url, kan je dat misschien weer als snellink toevoegen net als een snellink onderaan de laatste post naar het hoofdforum?
Je kan nu op het woord Forumoverzicht of op het huisje dat daarvoor staat klikken voor de forum hoofdpagina. Op mobiel staat dat woord Forumoverzicht niet overal maar wel het huisje.
#3384869
Jeff schreef: di 27 aug 2019, 12:42 Je kan nu op het woord Forumoverzicht of op het huisje dat daarvoor staat klikken voor de forum hoofdpagina. Op mobiel staat dat woord Forumoverzicht niet overal maar wel het huisje.
Kun je desondanks ook de mogelijkheid om onder aan de pagina naar het subforum van je keuze te gaan (via een dropdownmenuutje) weer toevoegen? Oma moet nu steeds terug naar boven om een ander subforum te kiezen, en daar wordt oma zoooo moe van. ::) :biggrin2:
#3384871
Anne in Zweden schreef: Kun je desondanks ook de mogelijkheid om onder aan de pagina naar het subforum van je keuze te gaan (via een dropdownmenuutje) weer toevoegen? Oma moet nu steeds terug naar boven om een ander subforum te kiezen, en daar wordt oma zoooo moe van. ::) :biggrin2:
Ja die staat op m'n todo lijst!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door