Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3383204
Daar ben ik dan met vraag 1 :biggrin2:
Ik ging ook eens uit nieuwsgierigheid op de iphone kijken. Moet ik inloggen (op de iphone wordt daar wel vaker om gevraagd trouwens terwijl ik nooit uitlog).
Maar dat heb ik nu 3x geprobeerd maar dan krijg ik telkens de melding:

!Het verstuurde formulier is ongeldig. Probeer het nogmaals te versturen.

Ik kom er dus niet in op de telefoon :-\ .
#3383208
Nog een lay-out dingetje: op mobiel staat bij mij bovenaan een bericht de tijd etc door het nummer/ de code van het bericht. Mogelijk door de grote letters?
Het is niet hinderlijk op zich, maar wel iets wat eigenlijk niet hoort.
IMG_1952.PNG
IMG_1952.PNG (131.34 KiB) 2548 keer bekeken
#3383213
pike schreef: di 06 aug 2019, 18:53 Daar ben ik dan met vraag 1 :biggrin2:
Ik ging ook eens uit nieuwsgierigheid op de iphone kijken. Moet ik inloggen (op de iphone wordt daar wel vaker om gevraagd trouwens terwijl ik nooit uitlog).
Maar dat heb ik nu 3x geprobeerd maar dan krijg ik telkens de melding:

!Het verstuurde formulier is ongeldig. Probeer het nogmaals te versturen.

Ik kom er dus niet in op de telefoon :-\ .
Kan je proberen je cache leeg te maken? Instellingen, Safari, Geschiedenis wissen
#3383216
Ik heb nog een verzoekje/vraagje

Normaal als je op het icoontje voor je notificaties klikt, vouwt het lijstje zich uit en zijn die berichten die je nog niet gelezen hebt, groen en die berichten waar je al wel geweest was, licht/wit

Nu is alles dezelfde kleur, dus weet ik niet meer welk topic ik nog niet geweest was
Geen mega probleem, maar was wel handig zoals het voorheen was :)
#3383220
Jeff schreef: di 06 aug 2019, 20:58 Heb je een andere telefoon of laptop waar je het op kan proberen?
Op de laptop werkt het. Zojuist heb ik die weer aangezet en tot mijn schrik moest ik hier ook opnieuw inloggen. Maar dat ging dus in 1x goed. Ik kan dus gewoon op bp met de laptop maar nog steeds niet met de telefoon (net weer geprobeerd maar het wil niet lukken).
#3383223
koekje schreef: di 06 aug 2019, 19:05 Welke beschaafde kleine letters? Op mobiel staat alles hier op standje ouwelul leesbril. En die heb ik echt nog niet nodig.
Vanmiddag, op de mobiel, waren jouw letters beduidend kleiner dan die van de rest.
Nu is alles en iedereen gelijk van formaat
#3383227
Misschien moet ik het hier plaatsen?
Als ik een reactie getypt heb en op 'voorbeeld' of 'verzenden' druk, krijg ik de melding dat ik me eerst moet inloggen. Terwijl ik echt ingelogd was.
Soms gewoon tot 3 x toe, voordat het berichtje eindelijk geplaatst wordt. :(

Doe ik iets fout?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door