Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3383165
Dat is nogal wennen.

Gelukkig doet Tapatalk het ook nog... EN... de juiste emoticons zijn weer terug in TT.

Nu alleen nog een script aanpassen voor in Chrome want ik vind sommige elementen te overheersend. Zoals de grote ruimte bovenin (ik moet nu altijd scrollen om een eerste topic te zien) en de fotos in de handtekeningen (die had ik met een script heel sterk gedimd en verkleind omdat ze veel te overheersend waren maar dat script is nu 'stuk'). Maar met mijn scriptskills gaat dat wel weer lukken.

:)
;D (deze wordt in TT niet goed omgezet)
#3383166
Rik01 schreef: di 06 aug 2019, 12:18 Dat is nogal wennen.

Gelukkig doet Tapatalk het ook nog... EN... de juiste emoticons zijn weer terug in TT.

Nu alleen nog een script aanpassen voor in Chrome want ik vind sommige elementen te overheersend. Zoals de grote ruimte bovenin (ik moet nu altijd scrollen om een eerste topic te zien) en de fotos in de handtekeningen (die had ik met een script heel sterk gedimd en verkleind omdat ze veel te overheersend waren maar dat script is nu 'stuk'). Maar met mijn scriptskills gaat dat wel weer lukken.

:)
;D (deze wordt in TT niet goed omgezet)
Top! :beerchug: Helemaal mee eens dat sommige elementen overheersend zijn, die wil ik ook nog aanpakken. Maar ik dacht ik gooi het eerst online om te zien wat de reacties zijn. Met het vorige forum kan ik me herinneren was ik ook maanden bezig met alle details voordat het precies was zoals iedereen (de meesten) wilden.

Ook mooi van Tapatalk. Dat wist ik nog niet.
#3383167
En het drop down menu rechts onderaan, waarmee je rechtstreeks naar een andere categorie kunt gaan, komt dat nog terug?

Verder zou ik het fijn vinden als het nummer van de pagina waarop je je in een topic bevindt wat sterker van kleur zou kunnen maken. Ik kan in topics met veel pagina's nu niet goed zien op welke pagina ik zit, waardoor het lastig is om op het volgende paginanummer te klikken. *toe oma vertel nog eens* ::)
#3383168
Anne in Zweden schreef: di 06 aug 2019, 12:37 En het drop down menu rechts onderaan, waarmee je rechtstreeks naar een andere categorie kunt gaan, komt dat nog terug?

Verder zou ik het fijn vinden als het nummer van de pagina waarop je je in een topic bevindt wat sterker van kleur zou kunnen maken. Ik kan in topics met veel pagina's nu niet goed zien op welke pagina ik zit, waardoor het lastig is om op het volgende paginanummer te klikken. *toe oma vertel nog eens* ::)
Je hebt gelijk, moetje. Ik zal de kleur aanpassen. Dat dropdown menu staat nu onderin onder Opties. Maar dat is niet handig en het past daar ook niet dus ik ga het nog verplaatsen naar waar het eerst stond.
#3383172
zurca schreef: di 06 aug 2019, 12:56 Voorheen zag je in 1 oogopslag in welk topic een nieuw bericht was geplaatst doordat het ballonnetje dan gekleurd was... Dat mis ik nu :-[
Is er toch nog ziet ik nu alleen de kleur is nu lichtgrijs of donkergrijs.
#3383175
CindyMayella schreef: di 06 aug 2019, 13:00 Ik probeer al zeker 6x mn avatar aan te passen (dmv nieuwe foto te maken), wil ik em versturen, krijg ik iedere x melding dat ik me moet aanmelden... doe ik dat, moet ik opnieuw alles doen en weer opnieuw inloggen :-\ :'(
Vreemd. :-\ Ik ga het even proberen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door