Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3380593
Cindy de Wolf schreef:Omdat 7 honden (en 2 gasten aan tafel) ook voor mij echt wel heul veul is. In combinatie met Smokey is dat gewoon serieus biscuit...Als het vorig jaar gelukt was waren nu Pebbles en Jazz hier niet geweest.

Dat laatste weten we ook al, tenslotte hebben we ooit al eens een nest gefokt. Daarin zat mijn Terry.
Dan houd je er toch niet eentje aan, als het je teveel is? Je weet nu dat ze het kunnen :biggrin2:

Ohhw, ik wist niet dat je Terry gefokt had. Dat maakt het des te mooier: ervaring heb je al een beetje, hoef je nu alleen nog maar te genieten!
Door Cindy de Wolf
#3380594
Lizzy schreef:Dan houd je er toch niet eentje aan, als het je teveel is? Je weet nu dat ze het kunnen :biggrin2:

Ohhw, ik wist niet dat je Terry gefokt had. Dat maakt het des te mooier: ervaring heb je al een beetje, hoef je nu alleen nog maar te genieten!
Amy is de hond van mijn ouders en ik denk niet dat ze ooit nog eens die gelegenheid krijgen....dusss de kans is rete groot dat we er wel 1 aanhouden.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3380595
Als je het echt niet had gewild was je 4 weken geleden wel naar de dierenarts gereden denk ik.
Dus gewoon genieten van dat wat op je lad is gekomen.
Hopelijk gaat alles straks goed met moeder en pups.
Door Cindy de Wolf
#3380596
MarijeEnBoomer schreef:Als je het echt niet had gewild was je 4 weken geleden wel naar de dierenarts gereden denk ik.
Dus gewoon genieten van dat wat op je lad is gekomen.
Hopelijk gaat alles straks goed met moeder en pups.
Dat hebben we wel serieus overwogen en toen de beslissing genomen omdat niet te doen en te zien of ze drachtig was.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3380598
Cindy de Wolf schreef:Dat hebben we wel serieus overwogen en toen de beslissing genomen omdat niet te doen en te zien of ze drachtig was.
Nou dan heb je nu dus een bewust gekozen nestje op komst
Door MillyMol
#3380606
“Waar een wil is, is een weg" zullen die twee gedacht hebben ;D
Wij hadden vroeger een Mechelse herder teefje en een Engelse cocker reu. Ook een serieus hoogteverschil, maar ook daar een succesvolle en eigenlijk niet gewenste koppeling nadat mijn moeder, horendol geworden van het gehijg en gepiep van de twee verliefden, ze in de tuin had gezet.

Tja, dat had ze niet moeten doen. Er stond een parasol in de tuin met een paar tegels op de voet om het niet om te laten waaien. Dat was precies wat Bobbie nodig had om Micha “te bereiken”. :biggrin2:

Negen weken later lagen er 8 vreemde schepsel in de mand: allemaal zwart, sommige met wat wit. Allemaal gladharig en iets groter dan een ECS en iets kleiner dan een Mechelse. Ze hebben allemaal een liefdevol thuis gevonden.

En na dit nest toch maar de Mechelse laten steriliseren.

Gefeliciteerd met het aankomende nestje!
Door src_esther
#3380631
@Cindy, je hebt er een prachtig verhaal van gemaakt. ;D
Het lijkt me een heel leuke combi en ik zou zo zeggen 'daar hoeft geen strik omheen' maar ML en vooral meneer Ko zouden dat niet op prijs stellen.
Veel succes de komende tijd en geniet ervan.
Door Cindy de Wolf
#3382912
Veel eerder dan verwacht (7 aug) zijn gisteren middag de pups geboren. 3 teefjes, helaas 1 overleden en 2 reutjes. :D :D :D
IMG_20190802_214644.jpg
IMG_20190802_214644.jpg (8.17 MiB) 2031 keer bekeken
IMG_20190802_195457.jpg
IMG_20190802_195457.jpg (7.28 MiB) 2031 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door