Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3380431
Je vindt het toch niet erg he Esthertjuh, dat we ff je topic stelen ;D ;D ;D . Komt niet iedere dag voor dat we een expert wasmachines/drogers kunnen raadplegen :biggrin2: . Barfplaats: voor al uw vragen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door baileys
#3380432
Lizzy schreef:Je vindt het toch niet erg he Esthertjuh, dat we ff je topic stelen ;D ;D ;D . Komt niet iedere dag voor dat we een expert wasmachines/drogers kunnen raadplegen :biggrin2: . Barfplaats: voor al uw vragen :biggrin2:
Ik ben al een poosje lid hoor, en voorlopig nog niet van plan om op te zeggen ;)
Gebruikersavatar
Door baileys
#3380434
pearlsofpassion schreef:Wat gebeurt er dan als je te veel of te weinig gebruikt?
Overal waar te voorstaat is niet goed.
Te weinig dan wordt je was niet schoon.
Teveel, dan krijg je mij vanzelf over de vloer.

Je machine mag er op het oog schoon uit zien, maar bij teveel vervuild je wasmachine op plekken waar jij het niet kan zien.
Dan raakt oa, vanzelf je kogellager defect.
Door Lizzy
#3380435
baileys schreef:Ik ben al een poosje lid hoor, en voorlopig nog niet van plan om op te zeggen ;)
Blij toe, niet alleen maar omdat je alles weet over wasmachines en drogers!

En zo vaak hebben we geen wasmachine/droger topic en nu hebben we die, ben jij actief dus bestoken we je gelijk met al onze vragen :biggrin2:
Door Siberienne
#3380438
Ik lees al dat ik vaker op 95 mag draaien. (Leeg dan) . Ik kreeg ooit de tip om daar dan een scheut schoonmaak azijn bij te doen en van iemand anders juist Galung soda. Heeft dat zin?

Ik heb altijd Miele gehad maar toen ik 3 jr geleden ging kijken was dat koppelverkoop met wasmiddelen en ik heb liever eigen (ecover) wasmiddel en ik wil zelf doseren omdat met ons super zachte water ik heel weinig nodig heb.
Gebruikersavatar
Door baileys
#3380439
Siberienne schreef:Ik lees al dat ik vaker op 95 mag draaien. (Leeg dan) . Ik kreeg ooit de tip om daar dan een scheut schoonmaak azijn bij te doen en van iemand anders juist Galung soda. Heeft dat zin?

Ik heb altijd Miele gehad maar toen ik 3 jr geleden ging kijken was dat koppelverkoop met wasmiddelen en ik heb liever eigen (ecover) wasmiddel en ik wil zelf doseren omdat met ons super zachte water ik heel weinig nodig heb.
Ja soda en schoonmaakazijn hoor ik idd ook wel vaker. Maar je weet nooit helemaal zeker wat dat doet met oa je slangen.

Ja ieder merk werkt wel samen met een wasmiddel.
Door evelyn02
#3380445
Ik lees steeds dat je eens per maand je machine op 95 grd moet laten draaien. Is het ook oké als je witte t-shirts op 95 grd wast? Wat is het verschil?
Gebruikersavatar
Door baileys
#3380464
evelyn02 schreef:Ik lees steeds dat je eens per maand je machine op 95 grd moet laten draaien. Is het ook oké als je witte t-shirts op 95 grd wast? Wat is het verschil?
Het idee is juist dat het even goed schoon weekt.
Als jij gesport hebt neem je ook een goede hete douche, dat wil je wasmachine ook af en toe.
Laatst gewijzigd door baileys op do 04 jul 2019, 07:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door baileys
#3380561
evelyn02 schreef:Ja snap ik. Maar machine wordt toch ook warm als er ook was in zit die op 95 grd wordt gewassen?
Ja uiteraard wordt hij net zo warm.

Als je een goed wasgedrag hebt, zul je het niet merken.
Maar vaak is dit wel de manier om je machine even lekker op te frissen en schoon te maken.
Door Esthertjuh
#3380625
Het zijn een wasmachine en warmtepompdroger van AEG geworden :) We hebben uiteindelijk toch voor een warmtepompdroger gekozen omdat we na de verhuizing meer plek hebben om de was op te hangen. De droger die we nu hebben gekozen is 8kg en zou er ongeveer 2,5 uur over doen om een was te drogen. Zolang doet mijn condensdroger er nu vaak ook over ::) Dus ik ben benieuwd of het gaat bevallen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door