Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3380252
Mijn allerliefste meisje is alweer 11! :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:

De jaren vliegen voorbij, en beginnen ook wel een beetje te tellen helaas.
Hieronder een foto (van een foto) van toen ze nog een klein puppenkind was.

Straks mag ze haar kado's uitpakken en krijgt ze haar 'taart' (biologische kalkoenpate in hartvorm, met slagroom, haar favoriete voedselgroep :P ).
Ze ligt nu nog even uit te buiken van het ontbijt.

Ik hoop dat ze nog jaaaaaaaren in goede gezondheid bij ons mag blijven :-* :-* :-*
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op zo 04 apr 2021, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#3380264
Ahhh, lekker wijffie :smitten:

Gefeliciteerd met Xindy :-* ! Jeetje, 11 jaar geleden alweer. Ik weet nog als de dag van gisteren dat je haar op ging halen bij haar fokker!
Door Eef+Stippels
#3380270
Lizzy schreef:Ahhh, lekker wijffie :smitten:

Gefeliciteerd met Xindy :-* ! Jeetje, 11 jaar geleden alweer. Ik weet nog als de dag van gisteren dat je haar op ging halen bij haar fokker!

Beste beslissing van mijn hele leven :D


Foto's van de kadootjes. Bella lag op de grond en hielp met uitpakken van kado nr 2. Je kunt aan Xindy's gezicht zien wat ze daar van vond ;D ;D
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op zo 04 apr 2021, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door