Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3380392
Ik heb in het verleden wel eens een briefje met mijn telefoonnummer op het dashboard gelegd toen de honden even kort in de auto moesten wachten (uiteraard was het weer er toen geschikt voor).
Bezorgde voorbijgangers kunnen dan desgewenst bellen voordat ze je ruit in slaan of de politie bellen.

Maar een thermometer voor de ruit is een briljant idee. Kunnen mensen jaloers op de thermometer zien hoe de hondjes heerlijk in de airco liggen :biggrin2:
Briefje erbij: 'wij hebben airco'.
Maar ik zou dat zelf ook niet voor lange tijd aandurven hoor. Ik laat ze niet graag alleen in de auto, met geen enkel weer.

Dat is trouwens wel superfijn zeg, dat de airco het ook bij stilstand doet :)
#3380405
Angelique schreef:Dan maar niet de doorgedraafde gekkies tegenkomen die van mening zijn dat je never nooit een hond in een auto achterlaat. PUNT.
Die lezen inderdaad geen briefjes. Die zien een hond in een auto. Dat die hond niet hijgt of ongemakkelijk oogt, maakt niet uit: hond in auto!
Door Lizzy
#3380409
Inge en Bono schreef:Die lezen inderdaad geen briefjes. Die zien een hond in een auto. Dat die hond niet hijgt of ongemakkelijk oogt, maakt niet uit: hond in auto!
Toch bellen de meeste mensen de politie omdat ze zelf geen ruit in durven slaan. De politie kijkt echt wel of een hond dood ligt te gaan of niet. Ik zou daar dus niet zo bang voor zijn. Zet je ook je 06 nummer erbij en "joh, sla de ruit nou niet stuk, mijn hond is echt OK maar als je even wilt overleggen: bel 06 xxxx".
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3380427
Lizzy schreef:Toch bellen de meeste mensen de politie omdat ze zelf geen ruit in durven slaan. De politie kijkt echt wel of een hond dood ligt te gaan of niet. Ik zou daar dus niet zo bang voor zijn. Zet je ook je 06 nummer erbij en "joh, sla de ruit nou niet stuk, mijn hond is echt OK maar als je even wilt overleggen: bel 06 xxxx".

Dat is dan wel nadat ze je eerst op fb hebben gezet ::)
Door Siberienne
#3380440
Angelique schreef:Dat is dan wel nadat ze je eerst op fb hebben gezet ::)

Dan helpt het weer als je daar niet op zit en nooit naar kijkt :biggrin2:

Maar de tip is een goeie en het gebeurt ook maar heel zelden want meestal laten we ze zoveel mogelijk lekker thuis met de hitte. Maar op termijn gaat dit natuurlijk voor meer mensen zo werken (elektrisch/hybride auto) en dan is beetje gezond verstand wel weer handig ...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3380447
Angelique schreef:Dan maar niet de doorgedraafde gekkies tegenkomen die van mening zijn dat je never nooit een hond in een auto achterlaat. PUNT.
Om die reden hebben wij nooit briefjes gedaan. Dat trekt meer de aandacht dan een hond die rustig is.

Want dat ze mijn autoraam kapot maken kan me nog niet zoveel schelen, maar ik ben blij dat niemand ooit Oscar uit de auto heeft geprobeerd te halen. Als je hond dan hap zegt wordt het een nog minder leuk verhaal.

Misschien een briefje op een plek die pas opvalt als je beter kijkt? Zodat het niet van mijlenver de aandacht trekt?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door