Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3380836
Anne in Zweden schreef:Er staan hier in Noord-Zweden nog wel wat huisjes te koop voor weinig geld, Lizzy. Zal ik alvast een makelaar bellen voor je? :biggrin2:
Ik vind het eerlijk gezegd een behoorlijk goed idee! Jammer dat ik mijn moeder niet in de steek kan laten. Even vragen of ze mee wil :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3380840
Anne in Zweden schreef:Er staan hier in Noord-Zweden nog wel wat huisjes te koop voor weinig geld, Lizzy. Zal ik alvast een makelaar bellen voor je? :biggrin2:
Is dat mét warm stromend water, verwarming en "enigszins goed weer garantie"? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Laika
#3380844
De klimaatverandering zorgt er voor dat de warmte meer richting het noorden gaat. Over 10 jaar (als we zo doorgaan) is het in Noord Zweden misschien net zulk weer als in Nederland nu ;)
Ik zou graag naar Zweden willen verhuizen maar maanden sneeuw, dat trek ik niet.
Gebruikersavatar
Door pike
#3380845
Laika schreef:De klimaatverandering zorgt er voor dat de warmte meer richting het noorden gaat. Over 10 jaar (als we zo doorgaan) is het in Noord Zweden misschien net zulk weer als in Nederland nu ;)
Ik zou graag naar Zweden willen verhuizen maar maanden sneeuw, dat trek ik niet.
Dan ben ik zo oud dan hoef ik echt niet meer :-X
Gebruikersavatar
Door pike
#3380846
Laika schreef:De klimaatverandering zorgt er voor dat de warmte meer richting het noorden gaat. Over 10 jaar (als we zo doorgaan) is het in Noord Zweden misschien net zulk weer als in Nederland nu ;)
Ik zou graag naar Zweden willen verhuizen maar maanden sneeuw, dat trek ik niet.
:crying: :crying: Dan ben ik zo oud dan hoef ik echt niet meer ::)
Door Ingeborg1958
#3380855
Wij zijn een weekje op vakantie in Drenthe. We toeren graag rond op onze scooters. " Gelukkig" is het best fris en moeten we een jas aan . Hebben we geen last van de rupsen die hier ook in grote getallen zitten.
Door Siberienne
#3380856
Anne in Zweden schreef:Er staan hier in Noord-Zweden nog wel wat huisjes te koop voor weinig geld, Lizzy. Zal ik alvast een makelaar bellen voor je? :biggrin2:

Ons huis is bijna in de verkoop, toch meneer nog eens proberen te bewerken. S2 wil wel!
Door Anne in Zweden
#3380990
pike schreef:Is dat mét warm stromend water, verwarming en "enigszins goed weer garantie"? :biggrin2:
Warm stromend water en verwarming wel, maar de goed-weer-garantie geldt alleen 's winters :biggrin2: . Maar je krijgt er zoveel voor terug: geen processierupsen, geen hittegolven (we laten die van vorig jaar even buiten beschouwing ::) ), geen loslopende klapkaken (mensen houden zich heel goed aan het aanlijngebod, in de bebouwde omgeving althans, en daarbuiten loopt zelden iemand met een hond), veel natuur om je hond lekker uit te laten, af en toe een kudde rendieren die je verbijsterd aanstaart, en een groot aanbod aan antimuggensprays. :biggrin2:

Edit: o, en wat je er ook nog voor terugkrijgt: bijna geen teken. Ik heb tot op heden deze zomer vijf teken op vier honden gescoord. En zelfs al waren het er vijftig of vijfhonderd: hier in het noorden zijn teken nog geen ziekteverspreiders. Een fijn idee
Door Lizzy
#3381155
Kreeg 'm ook al van een vriendin door, die reuze teek :-X . En deze jaagt achter z'n prooi aan. Serieus yummie :-X
Door Eef+Stippels
#3382403
K&D schreef:Hier ook de feromonen binnen. Ik was van plan de emmertjes aan een lang touw te hangen, wat ik eerst over een tak gooi met een steentje eraan, zodat ik de val eraan kan knuppen, de boel kan ophijsen en weer kan laten zakken als het nodig is. Dan is geen ladder nodig.

Hoe gaat het met jouw vallen?

We hebben ze van het weekend voor de eerste keer geleegd en met 4 vallen in 2 eiken in totaal 24 processievlinders gevangen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door