Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3382342
Ze zit lekker even op de bank bij mijn nichtjes. Ik heb haar even onder de bank uit gevist. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door hannabelgje
#3382348
Maar een bench op de slaapkamer gezet met dekentjes, kattenbakje en eten en drinken. Daar moet ze in slapen vannacht. Zoë slaapt bij mij en die vindt ze eng. Normaal pak ik ze mee naar bed maar dat is lastig met Zoë. Dan maar in een bench op de slaapkamer vannacht. Onder de bank vind ik ook geen goede optie.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3382363
Ik heb het bij Cuzco ook zo gedaan de eerste 2 weken. Maar die was nog een stuk kleiner.
Waarom is onder de bank geen goede optie? Als ze zich daar veilig voelt? Leg je er toch gewoon een dekentje neer en waarschijnlijk gaat ze dan 's nachts op ontdekking. Des te sneller is ze het gewend en durft ze er zelf van onder.
Ik zou wel zorgen dat de jongens de eerste dagen niet zonder toezicht bij haar kunnen, dat wel.

Ik duim dat ze het snel vertrouwt.
Het is wel goed haar een plekje te geven waar ze zich veilig kan terugtrekken.

Ja 16 weken is al groot, maar toch ook nog heel klein. :biggrin2: Luis was ook zoiets toen hij bij ons kwam wonen (al zei het asiel dat hij 14 weken was). Ik vind het een fijne leeftijd.
Geniet ervan!
Door hannabelgje
#3382366
Ze heeft tot 4 uur in de bench geslapen. Toen begin ze te miauwen. Zoë van het bed gehaald en in haar mandje gelegd (die wil meestal zelf halverwege de nacht op de grond verder slapen) en het frummel mee op bed genomen. Ze heeft een half uurtje gespeeld en rondgelopen en is toen in bed weer gaan slapen. Ze is zo lief!
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door hannabelgje
#3382373
Too schreef:Aaaah ze is prachtig :smitten: en dat is toch een perfecte eerste nacht
Ja hoor dat vond ik ook. Toen Nori hier kwam wonen 4 jaar geleden sliep Zoë nog beneden. Toen nam ik kittens de eerste nachten gewoon mee naar bed. Met Zoë boven gaat dat wat lastiger. Maar dit was ook een prima oplossing.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Lizzy
#3382471
Wat een ontzettend lief mooi diertje :smitten: . En wat doet ze het goed zeg!! Ze lijkt op de foto's heel ontspannen en blij!
Door hannabelgje
#3382485
Ze is echt heel erg lief. Tot het laatst had ik toch wat twijfels omdat ik Fleur nog steeds erg mis. Ik dacht dat ik er niet klaar voor was maar wilde ook niet nog een jaar wachten. Maar nu ze er is vind ik haar zo leuk en lief en ben ik zo blij met haar.
De fokker maakt zich wel zorgen dat ze hier geen brokjes wil eten. Ze eet nu alleen haar natvoer en dat gaat er prima in. Ik vind het totaal niet erg dat ze haar rc niet eet. Lol

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3382498
Tja, natvoer is natuurlijk veel lekkerder dan droge brokjes ;D
Het gaat er om dat ze voldoende eet. Er is geen enkele reden waarom dat brokjes zouden moeten zijn ::)

Super dat ze het nu al zo goed doet :-)
Door hannabelgje
#3382543
Zometeen moet ik een paar uurtjes naar mijn ouders. Zoë neem ik mee. Ik hoop dat alles ok gaat als ik er niet bij ben. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door