Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3391865
Noodles is inmiddels bijna 9 maanden en vreselijk aan het puberen. Luisteren is niet populair, wat ik ook doe ze blijft in de caviakooi kruipen, ze gooit alles van tafel en aanrecht (rust zacht sodastream) en is net een wervelwind. Eten doet ze goed, barf, kvv en ook wat natvoer op z'n tijd. Haar favoriete plekje is op schoot. Afbeelding Ondanks haar streken en gesloop houd ik oneindig veel van haar en heb ik geen moment spijt van mijn beslissing. De heren zijn ook dol op haar en ik vind iedere dag een hoopje kat bij thuiskomst. Heerlijk om eens een groepje katten te hebben die zo goed samen gaan. AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

#3391898
Katten die echte vrienden zijn is mooi om te zien. Heb er ook een aantal gehad die tee handen op één buik waren. en als je ook anders gekend hebt is het helemaal enorm waardevol. Veel belangrijker dan een sodastreamer, a is het ook wel tof als die heel blijven :biggrin2:

Ze heeft ook wel een ondeugende blik hé :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door