Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3384334
Lizzy schreef:Ach, wat sneu dat het toch niet lekker ging :-\ . Maar wat een heerlijke plaatjes :smitten:
Ik ben blij dat het nu opengemaakt kon worden. Dan kan het tenminste gaan genezen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door cath
#3384340
hannabelgje schreef: ma 19 aug 2019, 14:16 De jongens hebben haar in elk geval volledig geaccepteerd en ze stapelen heerlijk. Ik merk ook dat ze vaker de jongens opzoekt ipv bij mij te gaan liggen. Jammer voor mij maar goed voor de poezels. Afbeelding zalig beestje!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
#3384510
Sinds Noodles is opgeknapt van haar abces eet ze de oren van mijn hoofd. Ze roept heel de dag om ETEN!!! Alle soorten kvv gaan er in. Helaas moet er wel altijd iets bij van natvoer. Ik hoop dat dat nog gaat verdwijnen. Brokjes weigert ze nog steeds te eten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

#3384537
Too schreef:;D Klinkt goed
Begint jullie barfseizoen al bijna misschien eet ze dat wél naturel
Nee de heren eten nog steeds erg slecht. Voorlopig dus nog geen barf. Ze krijgen nu 1x per week barf. Op zondag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

#3384546
hannabelgje schreef: do 22 aug 2019, 21:27 Sinds Noodles is opgeknapt van haar abces eet ze de oren van mijn hoofd. Ze roept heel de dag om ETEN!!! Alle soorten kvv gaan er in. Helaas moet er wel altijd iets bij van natvoer. Ik hoop dat dat nog gaat verdwijnen. Brokjes weigert ze nog steeds te eten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Slim smurfje :smitten:
#3384562
hannabelgje schreef: vr 23 aug 2019, 12:04 De fokker denkt daar duidelijk anders over. Lol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Jammer voor de fokker. Ze heeft een verstandige kat gefokt. Brokken zijn smerig en vooral voor katten rete maar dan ook echt rete ongezond.
#3384613
Lizzy schreef: Jammer voor de fokker. Ze heeft een verstandige kat gefokt. Brokken zijn smerig en vooral voor katten rete maar dan ook echt rete ongezond.
Ik vind het heerlijk dat ze vanaf dag 1 geen brokje meer heeft aangeraakt. Lekker op vers. Ik was al voorbereid op een lange strijd om haar op vers te krijgen, maar dat is dus totaal geen probleem. En dat piepkleine beetje natvoer wat erover moet kan ik mee leven hoor. Ze eet kwartelmix, bosduifmix, fazant, konijn, paard, kalkoen, haas. Alleen kip en eend eet ze tot nu toe niet. Kan ik ook mee leven.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door