Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3379489
Ik weet nu weer waarom Botlek shampoo bestaat. Lekker in 1 keer wassen schoon haar, conditioner 1 tel in laten trekken en je hebt echt klitvrij haar en het glimt weer tegen de klippen op.....

Omdat we nu geen douche hebben en ik mijn haar in de wasbak moet wassen heeft Leo er 30 cm afgeknipt en heb ik Botlek shampoo gekocht. Want dat is geen doen nu, het normale regiem: shampoo 1 erin, in laten trekken, uitspoelen, shampoo 2 erin, in laten trekken, uitspoelen, conditioner erin, 5 minuten in laten trekken en weer uitspoelen.

Echt slecht maar ik vind het heerlijk, zo lekker makkelijk!
#3379517
Lizzy schreef:Ik weet nu weer waarom Botlek shampoo bestaat. Lekker in 1 keer wassen schoon haar, conditioner 1 tel in laten trekken en je hebt echt klitvrij haar en het glimt weer tegen de klippen op.....

Omdat we nu geen douche hebben en ik mijn haar in de wasbak moet wassen heeft Leo er 30 cm afgeknipt en heb ik Botlek shampoo gekocht. Want dat is geen doen nu, het normale regiem: shampoo 1 erin, in laten trekken, uitspoelen, shampoo 2 erin, in laten trekken, uitspoelen, conditioner erin, 5 minuten in laten trekken en weer uitspoelen.

Echt slecht maar ik vind het heerlijk, zo lekker makkelijk!

Tis net een zak brokken :biggrin2:
#3379547
Sterkte met de verbouwing, ik weet hoe je je voelt. Wij(of vooral arhur :biggrin2: ) zijn vorig jaar zomer begonnen aan de badkamer....Arthur dacht dat 4 weken vakantie genoeg zouden zijn. Op.dit moment hoopte hij deze zomer klaar te zijn :-\ ::)
Wij douchen 2 of 3x per week bij zijn ouders(die wonen een dorp verderop) en voor de rest ook aan de wasbak in de keuken.....
Volgende maand is hij dus al een jaar bezig :-X
#3379579
devillovesangel schreef:Sterkte met de verbouwing, ik weet hoe je je voelt. Wij(of vooral arhur :biggrin2: ) zijn vorig jaar zomer begonnen aan de badkamer....Arthur dacht dat 4 weken vakantie genoeg zouden zijn. Op.dit moment hoopte hij deze zomer klaar te zijn :-\ ::)
Wij douchen 2 of 3x per week bij zijn ouders(die wonen een dorp verderop) en voor de rest ook aan de wasbak in de keuken.....
Volgende maand is hij dus al een jaar bezig :-X
Een jaar???? Ohww, hoe houd je dat vol joh? Waarom duurt het zo lang, mag ik dat vragen?
#3379603
devillovesangel schreef:Sterkte met de verbouwing, ik weet hoe je je voelt. Wij(of vooral arhur :biggrin2: ) zijn vorig jaar zomer begonnen aan de badkamer....Arthur dacht dat 4 weken vakantie genoeg zouden zijn. Op.dit moment hoopte hij deze zomer klaar te zijn :-\ ::)
Wij douchen 2 of 3x per week bij zijn ouders(die wonen een dorp verderop) en voor de rest ook aan de wasbak in de keuken.....
Volgende maand is hij dus al een jaar bezig :-X
Oh wat erg :o
Sterkte met de laatste loodjes en hopelijk genieten jullie aan het eind van de zomer van een heerlijke nieuwe badkamer!

Wij doen al drie jaar over de keuken :P
Maar ik ben inmiddels prima gewend aan koken op een tweepitter in de bijkeuken :biggrin2:
#3379615
Lizzy schreef:Ik weet nu weer waarom Botlek shampoo bestaat. Lekker in 1 keer wassen schoon haar, conditioner 1 tel in laten trekken en je hebt echt klitvrij haar en het glimt weer tegen de klippen op.....

Omdat we nu geen douche hebben en ik mijn haar in de wasbak moet wassen heeft Leo er 30 cm afgeknipt en heb ik Botlek shampoo gekocht. Want dat is geen doen nu, het normale regiem: shampoo 1 erin, in laten trekken, uitspoelen, shampoo 2 erin, in laten trekken, uitspoelen, conditioner erin, 5 minuten in laten trekken en weer uitspoelen.

Echt slecht maar ik vind het heerlijk, zo lekker makkelijk!
Wat is botlek shampoo? Ik heb een rondje gezocht maar kan het ook niet vinden. ;D
#3379623
Lizzy schreef:Een jaar???? Ohww, hoe houd je dat vol joh? Waarom duurt het zo lang, mag ik dat vragen?
Ja goede vraag....niet te veel bij stilstaan geloof ik ::)

Hij doet echt alles zelf en in het begin zat het nogal tegen..we hebben de badkamer helemaal gestript en een groot deel van de muren met hand kaal gemaakt. Echt met een spatel staan schrapen. Leidingen verlegd...Electra En water. Fouten van de vorige bewoners moeten herstellen. vloer opnieuw gestort. En omdat hij doordeweeks na het werk te moe is blijven allleen de weekenden over. En sinds we ook nog wel eens de deur uit zijn, schiet het dus niet echt op.
Daarnaast is hij de motivatie nog wel eens kwijt :-\ En dan moet ik flink mijn best doen om hem aan te sporen.

Maar elk nadeel heeft ook een voordeel....Astor kan nu ipv 1x per week, nu 3x per week met zijn broer spelen :biggrin2: Die woont namelijk bij mijn schoonouders

foto is gister bij ons in de tuin gemaakt :)
Bijlagen
20190622_134016.jpg
20190622_134016.jpg (5.41 MiB) 1728 keer bekeken
#3379624
Eef+doggies schreef:Oh wat erg :o
Sterkte met de laatste loodjes en hopelijk genieten jullie aan het eind van de zomer van een heerlijke nieuwe badkamer!

Wij doen al drie jaar over de keuken :P
Maar ik ben inmiddels prima gewend aan koken op een tweepitter in de bijkeuken :biggrin2:
Dat hoop ik ook!
3 jaar pfff :o
#3379625
devillovesangel schreef:Ja goede vraag....niet te veel bij stilstaan geloof ik ::)

Hij doet echt alles zelf en in het begin zat het nogal tegen..we hebben de badkamer helemaal gestript en een groot deel van de muren met hand kaal gemaakt. Echt met een spatel staan schrapen. Leidingen verlegd...Electra En water. Fouten van de vorige bewoners moeten herstellen. vloer opnieuw gestort. En omdat hij doordeweeks na het werk te moe is blijven allleen de weekenden over. En sinds we ook nog wel eens de deur uit zijn, schiet het dus niet echt op.
Daarnaast is hij de motivatie nog wel eens kwijt :-\ En dan moet ik flink mijn best doen om hem aan te sporen.

Maar elk nadeel heeft ook een voordeel....Astor kan nu ipv 1x per week, nu 3x per week met zijn broer spelen :biggrin2: Die woont namelijk bij mijn schoonouders

foto is gister bij ons in de tuin gemaakt :)
Wat een ergenis. Zoek een klusser, dit gaat echt niet op korte termijn goedkomen.
#3379635
Ik vind het herkenbaar. :biggrin2:
Mijn ouders hebben ook allebei fulltime gewerkt en tegelijk een heel oud huis proberen opbouwen. Er lag oorspronkelijk zelfs geen stromend water of toilet.
Ik herinner me toen we pas verhuisd waren dat er enkel een kraantje op in een betonnen, lege kamer was als badkamer. We hadden een plastic kuip als bad.

Ze hadden gewoon niet veel keuze, konden niet meer betalen. En het geld kwam ook maar mondjesmaat binnen, dus het uitbesteden was zeker geen optie. Ze deden het wel samen, en als het kon hebben wij als kind ook wel wat geholpen (kon natuurlijk niet vaak) .
Heeft uiteindelijk 25 jaar geduurd om het hele huis te doen (was wel een heel groot huis, 3 verdiepingen, garage, 6 'slaapkamers'). In tussentijd waren er wel tijdelijke oplossingen natuurlijk. De keuken was niet mooi, maar wel functioneel, de woonkamer ook, daar zag je gewoon de waterleidingen en elektriciteit over het plafond lopen, maar je kon er natuurlijk wel leven.
En zo werd het jaar na jaar iets beter.
En 25 jaar later was het vrijwel volledig af en kon hij aan de badkamer opnieuw beginnen. ::)

En toen zijn ze verhuisd. :cool: ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door