Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3379433
Opbeurende berichten ...

Wij gaan na de zomer onze badkamer verbouwen (we laten het doen) en bij ons het grootste nadeel dat onze (enige) wc in de badkamer is en er dus ook uit gesloopt wordt
Tijdelijk ergens anders douchen vindt ik geen probleem, maar dat ik mijn wc een paar weken "kwijt" ben vindt ik toch echt wat minder

Vandaag dat we de verbouwing ook telkens uitstellen ::)

Jullie succes !
#3379434
Monique77 schreef:Opbeurende berichten ...

Wij gaan na de zomer onze badkamer verbouwen (we laten het doen) en bij ons het grootste nadeel dat onze (enige) wc in de badkamer is en er dus ook uit gesloopt wordt
Tijdelijk ergens anders douchen vindt ik geen probleem, maar dat ik mijn wc een paar weken "kwijt" ben vindt ik toch echt wat minder

Vandaag dat we de verbouwing ook telkens uitstellen ::)

Jullie succes !
Wij hebben ook de toilet gedaan. Leo heeft toen een toilet-huis gemaakt in de schuur :biggrin2: . Het is wel afzien ja. Je hebt overigens ook WC's te huur voor als je gaat verbouwen!
#3379443
Lizzy schreef:Wij hebben ook de toilet gedaan. Leo heeft toen een toilet-huis gemaakt in de schuur :biggrin2: . Het is wel afzien ja. Je hebt overigens ook WC's te huur voor als je gaat verbouwen!
Het ultieme festival-gevoel! Schijten op je eigen Dixie!
#3379477
Kaio schreef:aja doet me denken aan dit
dit was bij de verbouwing in het vorige huis
dat ernaast is de voordeur
was toen ook nog enige plee :biggrin2:
IMG_4434.JPG

Dat is lekker rustig zitten :biggrin2:
En als je de deur niet open doet omdat je op het toilet zit, weten ze je dankzij het raampje wel te vinden ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door