Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3378908
:D
Ja ik ben met Fajah begonnen met behendigheid, zo leuk om te doen, gister ook voor bij mezelf wat aangeschaft naast de 1 x per week training :D

De eerste foto is bij mij thuis ( staat net) de tweede op de hondenschool
Bijlagen
0A3DCC05-1D9F-4820-8B56-A663DEFC14E3.jpeg
0A3DCC05-1D9F-4820-8B56-A663DEFC14E3.jpeg (3.36 MiB) 2224 keer bekeken
BC95AAD4-6877-4867-8884-C320D77FEA7F.jpeg
BC95AAD4-6877-4867-8884-C320D77FEA7F.jpeg (1.33 MiB) 2224 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Cait_ie
#3378951
Als je't mij vraag is behendigheid de allerleukste sport die er is om samen met je hond te beoefenen! :D Dus ik wens je héél veel plezier!

Zitten jullie wel bij een professionele club? Want bij het materiaal van je hondenschool zijn er al tig dingen die me opvallen, die helemaal niet zo veilig zijn :-\
Door Eef+Stippels
#3378959
Wat leuk!!
En ook nog een parcours in je eigen tuin, ideaal :D

Hopelijk krijgt Fajah de smaak te pakken en krijgt ze er meer zelfvertrouwen van :)
Gebruikersavatar
Door kiara
#3378965
Cait_ie schreef:Als je't mij vraag is behendigheid de allerleukste sport die er is om samen met je hond te beoefenen! :D Dus ik wens je héél veel plezier!

Zitten jullie wel bij een professionele club? Want bij het materiaal van je hondenschool zijn er al tig dingen die me opvallen, die helemaal niet zo veilig zijn :-\
Ik heb het in het verleden met mijn border ook gedaan dus ja heel erg leuk.
De hondenschool is een erkende , wat is er niet veilig dan?
Gebruikersavatar
Door kiara
#3378966
Eef+doggies schreef:Wat leuk!!
En ook nog een parcours in je eigen tuin, ideaal :D

Hopelijk krijgt Fajah de smaak te pakken en krijgt ze er meer zelfvertrouwen van :)
Komt vast goed ;)
Gebruikersavatar
Door kiara
#3378979
Border Bandit schreef:Oh, wat leuk! :)
Super dat je zelfs in je tuin kunt oefenen.

Veel plezier! :groupwave2:
Dat gaat zeker lukken!!
Zelfs mijn oude border Bandit ( nu ruim 14) dacht door de hoepel te kunnen, lukte wel maar ging gelijk zitten, koppie wil zo graag maar lijf word oud :-*
Uiteraard niet gestuurd hoor deed het zelf
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3378998
kiara schreef:Dat gaat zeker lukken!!
Zelfs mijn oude border Bandit ( nu ruim 14) dacht door de hoepel te kunnen, lukte wel maar ging gelijk zitten, koppie wil zo graag maar lijf word oud :-*
Uiteraard niet gestuurd hoor deed het zelf
Och gos, aandoenlijk he!?
Gebruikersavatar
Door kiara
#3379002
Border Bandit schreef:Och gos, aandoenlijk he!?
Ja ene kant wel andere kant vind ik het sneu
Gebruikersavatar
Door Cait_ie
#3379109
kiara schreef:Ik heb het in het verleden met mijn border ook gedaan dus ja heel erg leuk.
De hondenschool is een erkende , wat is er niet veilig dan?
De uitsteeksels aan het dak, idem aan de kattenloop. Het zijn houten toestellen?
Ik zie zo niet meteen wat voor anti-slip materiaal ze gebruiken op de raakvlak toestellen, maar het ziet er geverfd uit?

En dan de zak (of slurf), die is zo licht dat ze daar ontzettend snel in kunnen vast geraken....
Hij is enerzijds te lang en anderzijds gewoon niet stevig genoeg.

Zolang de snelheid beperkt blijft valt dat allemaal best wel mee van risico, maar eens ze daar over en door beginnen vliegen, zou ik toch echt voorzichtig zijn. :)
Gebruikersavatar
Door kiara
#3379125
Ik had het geen eens gezien maar je heb gelijk, ga toch is zeggen. Antislip ga ik ook naar kijken
Dank je
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door