Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3380082
Ach de schat :-*
Hopelijk gaat het vanaf nu helemaal goed!

Ik wist niet dat er ook medical petshirts voor konijnen waren, briljant!
Ik heb die dingen dubbel, want er wordt er altijd 1 vies ::)
Door Lizzy
#3380118
Pfft, ik hoop ook dat ie eraf blijft! Nou, heel veel sterkte maar weer. Een hoop gedoe zo met je nijntje :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3380119
Och ik had de updates gemist. Wat ziet hij er ongelooflijk schattig uit in zijn pyjama! Ik hoop dat je hem inmiddels weer droog en schoon hebt en hij er af is gebleven. Een hele zorg zo, hopelijk is dit de laatste horde!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3382898
Ik realiseerde me dat ik hier geen laatste update geplaatst had. Met Benjamin is alles ondertussen helemaal in orde. Na de laatste update heeft hij zich nog een tweede keer helemaal vies gemaakt, dus dat shirtje heb ik daarna uit gelaten en toen zat hij er niet meer aan.
Het heeft wel nog 2 weken wondspoeling en verzorging gekost, want er was een abcesje onder gekomen, maar nu is het mooi dicht en genezen.
Hij zit alweer 2 weken weer buiten met z'n vriendinnetje. Je ziet natuurlijk wel dat hij anders beweegt en z'n achterhand is wankel, maar hij trekt er zich niets van aan. Hij gedraagt zich verder gewoon zoals altijd en rent bijna even snel als voorheen.

Ik ben heel gelukkig dus.
En hij ook. :biggrin2:
Het was die dikke maand revalidatie zeker waard.
Door Lizzy
#3382906
Wow, geweldig nieuws! Ik ben heel erg blij voor jou en Benjamin :-* . Kost wat bloed zweet en tranen maar dan heb je ook wat!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3382910
Wat een fijn nieuws! En nu een “hij leeft nog lang en gelukkig” in konijnenparadijs PoP!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3382911
Wat super om te lezen dat het allemaal uiteindelijk zo goed heeft uitgepakt :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door