Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3378262
Doranto schreef:Hij is al binnen en past perfect! :)

koeljas.jpg
Hij zit mooi !
Gebruikersavatar
Door doranto
#3378265
Kaio schreef:Hij zit mooi !
Alsof het speciaal voor hem gemaakt is!

Ik heb hem hier op de foto over zijn tuig heen aangetrokken en de ring van het tuig past mooi door de sleuf in het jasje. Zo kan de jas ook niet draaien (mocht hij dat soms doen).
Als het echt doet wat ze beloven, dan zal hij er veel plezier van hebben, want hij kan echt heel slecht tegen warmte.
Toch gek eigenlijk hè dat grote verschil tussen Phemke en Honyx. Zij loopt met warm weer gerust met stokken te spelen terwijl hij doodmoe achter je aansjokt. :-\
Door eelke
#3378280
Lizzy schreef:OK thanks! Dat was met die van mij van 100 jaar geleden ook dus dat is onveranderd gebleven. Dit is wel een nieuw model trouwens. Die ik had van Ruffwear zag er toch anders uit.
Het idee bij die jassen is natuurlijk ook juist dat het verdampen van het water warmte onttrekt.

Je hebt nu wel van die koelmatten die zonder water schijnen te werken, maar die werken dan op druk en dat heb je natuurlijk juist weer niet op zo'n jas. Ik sprayde hem vaak nat met een plantenspuit. Dan was ie nat genoeg voor een rondje maar ook weer niet zo zeiknat dat ie drupt (die jas was zo groot dat goed uitwringen niet lekker werkt) en ook niet zo zwaar.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3378311
Doranto schreef:Alsof het speciaal voor hem gemaakt is!

Ik heb hem hier op de foto over zijn tuig heen aangetrokken en de ring van het tuig past mooi door de sleuf in het jasje. Zo kan de jas ook niet draaien (mocht hij dat soms doen).
Als het echt doet wat ze beloven, dan zal hij er veel plezier van hebben, want hij kan echt heel slecht tegen warmte.
Toch gek eigenlijk hè dat grote verschil tussen Phemke en Honyx. Zij loopt met warm weer gerust met stokken te spelen terwijl hij doodmoe achter je aansjokt. :-\

Die jas doet het wel hoor. Die had ik hier ook voor de oudjes en dat scheelde echt enorm.
Door Eef+Stippels
#3378375
Doranto schreef:Hij is al binnen en past perfect! :)

koeljas.jpg

Aaahh dat koppie :-*

Gaat vast helpen!
Ik heb vorig jaar natte handdoeken gebruikt om Xindy af te koelen en dat werkte als een tierelier :) (veel beter dan de koelmatten)
Zo'n jas is natuurlijk wel wat chiquer :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door