Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3377660
Hallo allemaal, zaterdag aangekomen in Denemarken en gisteren onze eerste lange wandeling. Saar liep in het begin gewoon lekker mee maar ze werd gaandeweg toch wel wat moe, in de kar gezet maar ze wilde toch liever lopen, lekker sjouwen met d'r bal. Ook goed bepaal zelf het tempo maar.

Uiteindelijk toen we van het strand af gingen hebben we haar toch in de kar gezet, zijn we even op een terrasje wat gaan drinken, uit de wind was het best lekker. Saar trok veel bekijks en lieve glimlachjes als ze in dat karretje zit met d'rbal in haar grijze toet.
_DSC5158.jpg
_DSC5158.jpg (1.19 MiB) 2621 keer bekeken
_DSC5161.jpg
_DSC5161.jpg (1.26 MiB) 2621 keer bekeken
_DSC5162.jpg
_DSC5162.jpg (954.64 KiB) 2621 keer bekeken
Laatst gewijzigd door M@rina op ma 27 mei 2019, 10:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
#3377688
Heerlijke foto's van de oude dame! Jouw ras is voor mij echt het ultieme überpoedelde hondenshowras (zal komen doordat kennissen van mij veel naar shows gaan met dit ras), en dus vind ik het heerlijk foto's te zien van een niet-geparfumeerde cocker, maar gewoon van een hond die hond mag zijn en onder het zand mag zitten en nat, vies en ruig mag rondlopen. Met als bonus dat ontroerende grijze snoetje van d'r. Fijn dat jullie een mooie vakantie hebben met elkaar!
Door M@rina
#3377694
Anne in Zweden schreef:Heerlijke foto's van de oude dame! Jouw ras is voor mij echt het ultieme überpoedelde hondenshowras (zal komen doordat kennissen van mij veel naar shows gaan met dit ras), en dus vind ik het heerlijk foto's te zien van een niet-geparfumeerde cocker, maar gewoon van een hond die hond mag zijn en onder het zand mag zitten en nat, vies en ruig mag rondlopen. Met als bonus dat ontroerende grijze snoetje van d'r. Fijn dat jullie een mooie vakantie hebben met elkaar!

Ow dan vind je dit ook vasr leuk om te zien:


Door Anne in Zweden
#3377697
M@rina schreef:Ow dan vind je dit ook vasr leuk om te zien:


Inderdaad! ;D En nog leuker vind ik het dat ik niet degene ben die die moddermonsters mee naar huis moet nemen en moet schoonmaken! ;D ;D :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3377704
Dit is niet leuk om te zien. Dit is geweldig om te zien :cool: :biggrin2:
Wat een lekkere kliederaars. Heerlijk toch. Dan moet ik toch ook weer aan Pike denken: Eerst pootje baden en snorkelen in de toch al niet zo schone sloot, vervolgens op de oever door de zwarte bagger rollen, en een stukje verderop nog een paneerlaagje halen in het rulle zand. En dan die pretoogjes daarbij, ik zal ze nooit vergeten!
Door M@rina
#3377707
pike schreef:Dit is niet leuk om te zien. Dit is geweldig om te zien :cool: :biggrin2:
Wat een lekkere kliederaars. Heerlijk toch. Dan moet ik toch ook weer aan Pike denken: Eerst pootje baden en snorkelen in de toch al niet zo schone sloot, vervolgens op de oever door de zwarte bagger rollen, en een stukje verderop nog een paneerlaagje halen in het rulle zand. En dan die pretoogjes daarbij, ik zal ze nooit vergeten!
Teun was echt de grootste taddik op aarde, na dit modderbad ben ik bijna 2 uur bezig geweest om alle modder uit zijn vacht te spoelen en wassen, stinken niet normaal meer.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door