Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door wim.warmenhoven1
#3377291
Goededag, ik ben opzoek naar een huisje of charlet.
Helaas kan ik niets vinden voor mijn budget en alles is vol de tijd dat ik kan. Wie kan me aan een midweek helpen zoeken.
12 augustus tot16 augustus.

1 herder
2 vlinderhondjes
Op de Veluwe of Limburg
Bij bos en water voor de honden.
Budget is max 500 euro

Hoop dat ik van de week wat vind het zou een verjaardags kado zijn vor me vrouwtje
Door zurca
#3377299
Je zou eens kunnen kijken op; https://www.kastelenhof.nl/nl
Kleinschalig vakantieparkje bij de plaats Garderen. Tegenover het park ligt het speulderbos waar je als eerst een losloopgebied(je) in wandelt. Water is wat verder weg, bij Kootwijk. De Loofles aan de Heetweg. (Er is misschien nog wel meer water in de buurt maar dit is wat ik zo weet)
Waar je alleen rekening mee moet houden op dit parkje, als je honden meeneemt dan moet je die bij het aantal personen optellen om zo tot de "grootte" van het huis te komen. Dus je gaat met 2 personen en drie honden dan moet je kijken naar een 5 persoonshuisje of groter. (Geen idee waarom ze die regel hebben)
Door src_esther
#3377303
wim.warmenhoven1 schreef:Goededag, ik ben opzoek naar een huisje of charlet.
Helaas kan ik niets vinden voor mijn budget en alles is vol de tijd dat ik kan. Wie kan me aan een midweek helpen zoeken.
12 augustus tot16 augustus.

1 herder
2 vlinderhondjes
Op de Veluwe of Limburg
Bij bos en water voor de honden.
Budget is max 500 euro

Hoop dat ik van de week wat vind het zou een verjaardags kado zijn vor me vrouwtje
In het hoogseizoen voor die prijs zal niet meevallen nu nog iets te vinden.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3377314
Welkom op Barfplaats Wim!

Wat een lief cadeau voor je vrouwtje! Maar ik denk wel dat het lastig is iets passends te vinden. De honden moeten immers mee kunnen. En 2 vinderhondjes zijn niet zo groot en eten daarmee niet zo veel, maar 2x barfmaaltijden voor een midweek vraagt wel meer vriezerruimte dan wat rolletjes kvv. Een herder is best een grote hond en eet daarmee ook meer.
Heeft je vrouwtje aangepast meubilair nodig voor haar lengte? Of nemen jullie gewoon krukjes en opstapjes mee?

Wel lastig met een beperkt budget en ook nog eens in het hoogseizoen, en ook op gewilde plaatsen zoals de Veluwe of in Limburg.


Waar heb je zelf allemaal al gezocht?
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3377316
Op micazu staan vakantiehuisjes die door particulieren worden verhuurd.
Wanneer een huisje via micazu te duur is kan je vaak nog wel rechtstreeks contact zoeken met de verhuurder en kan je het huisje wellicht goedkoper huren wanneer micazu de reservering zelf niet verzorgd.

Voor limburg:
https://www.micazu.nl/vakantiehuis/nederland/limburg/

Voor Gelderland:
https://www.micazu.nl/vakantiehuis/nede ... elderland/
Gebruikersavatar
Door pluk
#3377333
wim.warmenhoven1 schreef:Goededag, ik ben opzoek naar een huisje of charlet.
Helaas kan ik niets vinden voor mijn budget en alles is vol de tijd dat ik kan. Wie kan me aan een midweek helpen zoeken.
12 augustus tot16 augustus.

1 herder
2 vlinderhondjes
Op de Veluwe of Limburg
Bij bos en water voor de honden.
Budget is max 500 euro

Hoop dat ik van de week wat vind het zou een verjaardags kado zijn vor me vrouwtje
https://www.marktplaats.nl/a/vakantie/v ... ontent=vip
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3377451
koekje schreef:
Heeft je vrouwtje aangepast meubilair nodig voor haar lengte? Of nemen jullie gewoon krukjes en opstapjes mee?
Ik kreeg de slappe lach ;D
Door eelke
#3377454
tt-tjes schreef:Vreemd om je aan te melden bij een versvoer forum en dan 1 bericht te plaatsen met de vraag naar een vakantie adres?
Nee joh, die heeft gewoon even rond gelezen hier, gezien dat we van alle markten thuis zijn en dacht; dat weten ze natuurlijk ook hier!

Zal vast te maken hebben met het nieuwe beleid wat 1-4 ingegaan was :cool:
Door tt-tjes
#3377491
eelke schreef:
Nee joh, die heeft gewoon even rond gelezen hier, gezien dat we van alle markten thuis zijn en dacht; dat weten ze natuurlijk ook hier!

Zal vast te maken hebben met het nieuwe beleid wat 1-4 ingegaan was :cool:
;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door