Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Zeker naar aanleiding van het meat the victims topic ben ik benieuwd naar wat jullie gaan stemmen

D66
Geen stemmen
0%
CDA
Geen stemmen
0%
PVV
2
6%
VVD
Geen stemmen
0%
SP
3
9%
PvdA
1
3%
Christen Unie
Geen stemmen
0%
Groen Links
5
16%
Partij voor de Dieren
6
19%
50 Plus
Geen stemmen
0%
Jezus Leeft
1
3%
Denk
Geen stemmen
0%
De Groenen
Geen stemmen
0%
Forum voor Democratie
3
9%
Vande regio & Piratenpartij
Geen stemmen
0%
Volt
Geen stemmen
0%
Ik twijfel nog tussen X en X
3
9%
Ik ga niet stemmen
2
6%
Ik weet het nog niet
6
19%
Door frodo quin
#3377638
Deprimerend hé :'(

Ik ben al mijn opties aan het bekijken. Medestanders voor Gent onafhankelijk gevonden en anders kreeg ik nog een huwelijksaanzoek van een niet-Belg, dus ander land is ook nog mogelijk.
Door Too
#3377639
pearlsofpassion schreef:In belgië heeft extreem rechts gewonnen. :-\
Sterk rechts en extreem rechts zijn de 2 grootste.in Vlaanderen.
In Wallonië vooral de groenen gewonnen en daarmee even groot als de linksen en de liberalen. Maar dus geen 1 groot genoeg om tegen dat rechtse blok in Vlaanderen iets te kunnen doen.

Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.

Dat zijn dan een heleboel ontevreden landgenoten.. tenminste dat mag je hopen.
Door src_esther
#3377641
pearlsofpassion schreef:In belgië heeft extreem rechts gewonnen. :-\
Sterk rechts en extreem rechts zijn de 2 grootste.in Vlaanderen.
In Wallonië vooral de groenen gewonnen en daarmee even groot als de linksen en de liberalen. Maar dus geen 1 groot genoeg om tegen dat rechtse blok in Vlaanderen iets te kunnen doen.

Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
Wordt vast een heel gezellig boel. :nerves:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3377659
Ik zit het verslag op NOS.nl te lezen en kwam dit tegen; De Poolse PiS-partij wordt met 24 zetels in deze fractie de grootste delegatie.
:2funny: :2funny:
Tis maar goed dat die Polen niet weten wat pis in het NL betekend.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3377672
Misschien gebeurt er op dit moment niet veel.
Als de andere partijen samenwerken, kunnen ze er nog rond. Met de sterk rechtse partij (NVA) wel natuurlijk, maar dat was al de grootste partij.
Al zijn er ook politici die zeggen : ik wil ze wel eens zien regeren, dan zullen ze snel op hun bek gaan. Maar ja, dat zeiden ze van Trump ook... :-X

Maar ik ben wel bang voor wat er dan daarna gebeurt, als ze ze uit de coalitie houden. Want dat is wel de verkiezingsuitslag omzeilen. En dat gaat uiteraard onvrede geven.

Ik hoop ook dat ze er lessen uit trekken. Wat de traditionele partijen hadden het zo druk met moddergooien naar de NVA dat ze dit veroorzaakt hebben en niet zien aankomen. De campagnes worden steeds meer gericht op het neerhalen van de NVA ipv zelf sterke standpunten in te nemen en van eigen kracht uit te gaan. En dat is al 10-15 jaar zo, maar ze leren het maar niet.
Ik vind het ook al jaren walgelijk. Die partijen zijn ondertussen behoorlijk lege dozen geworden waar denk ik bijna enkel nog burgers uit loyaliteit op stemmen. De meeste mensen die nadenken over hun stem, kiezen voor iets anders natuurlijk.
Die debatten, ale moddergooien, daar kan ik niet naar kijken ze.

Ik heb gewoon gestemd op wie tenminste sterke argumenten voor zijn standpunten heeft. Op een partij die zich constructief opstelt en zijn verstand gebruikt.
Want de houding van de traditionele partijen verontrust mij minstens even hard als het feit dat extreem rechts zo wint.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door