Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3377713
pike schreef:Ik weet niet of ik dit begrijp. Hoe komen meerdere teken op je vlees terecht? Het zijn geen aaseters. En het vlees komt uit een slachterij lijkt me zo. :-\
Ik ben er vanuit gegaan dat ze op het hert hebben gezeten, maar ze zitten op/in huid en niet op het vlees, hmmm vreemd. Ik vond het vooral om de kriebels van te krijgen.
Ja, dat lijkt mij ook
Gebruikersavatar
Door kiara
#3377729
Jemig wat goor en eng een teek op je zelf , vind het al zulke gore beesten.

Maar Lizzy gebruik jij die spray niet voor jezelf die je tegen mij zei? Wat jou honden vinden stinken?

En doet het pijn dat verwijderen ben geen held :(
Gebruikersavatar
Door kiara
#3377737
Ik vergeet het ook steeds net ook weer, terwijl het voor me snufferd staat ::)
En ja sokken over je broek geen gezicht maar straks dan als het heet is ?

Heb je er geen last van nog ?
Door Lizzy
#3377738
kiara schreef:Ik vergeet het ook steeds net ook weer, terwijl het voor me snufferd staat ::)
En ja sokken over je broek geen gezicht maar straks dan als het heet is ?

Heb je er geen last van nog ?
Ik vergat het ook iedere keer. Nu niet meer :-X . Nee, ik heb er geen last meer van. Ook mentaal niet meer dat ik er wakker van lig :biggrin2:

Ja, wat als het warm is... Voor lul blijven lopen EN het te warm hebben :biggrin2: . Ja, dat toch liever dan teken!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3377739
Gelukkig in mijn leven nog maar 1 teek gehad ooit. Jaren terug. Ik doe nooit aan extra bescherming voor mezelf omdat het kennelijk (nog) niet nodig is. Zou het kunnen dat de ene meer aantrekkelijk is voor teken dan de ander? Bij muggen lijkt dat in ieder geval wel zo te zijn.
Door Lizzy
#3377740
Ik weet niet. Misschien hangt het ook af van waar je loopt. Ik loop natuurlijk iedere dag 1 tot anderhalf uur door gras dat 20 tot 80 cm hoog is. De hele route. Wij hebben ook verharde paden. Daar loop je beduidend minder risico op teken natuurlijk....
Gebruikersavatar
Door kiara
#3377741
Ik loop 3/4 keer per dag in bos/ gras dus ga het zeker nu gebruiken
Muggen nooit geen last pff
Misschien vinden ze mij vies omdat ik rook ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door