Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3377629
Too schreef:Zoooooo PoP :o
dit vind ik heel ongepast en niet kunnen en een mod onwaardig
Je mag t oneens zijn maar voer het gesprek netjes
Ik weet het Too.
Je hebt gelijk.
Het werd me nu eens echt teveel.
Maar ik ben niet van plan het nog eens te doen. Echt niet.
Je weet dat het niet van mijn gewoonte is.

En moet ik als mod maar alles slikken? Ik ben ook maar een mens.
Dit gaat niet over dit alleen. Het gaat over de jaren hiervoor. Het is een opbouw. Het gaat ook niet over ergens oneens over zijn. Daar heb ik geen probleem mee, als het gewoon over de inhoud zou gaan.

Maar goed daar heb ik me nu ook tot verlaagd. Ik ben er niet trots op. Sorry daarvoor naar alle anderen hier. Het was eens en nooit meer.
Sorry voor de discussie, ik hoop dat het topic nu gewoon verdergezet kan worden. On topic.
Gezien Kakocavia haar laatste reactie zou ik denken dat dat wel mogelijk moet zijn. Aan mij zal het nu alleszinds niet meer liggen, dat beloof ik.
#3377644
Too schreef:Sorry maar ik deel je standpunt of je visie niet,
in mijn optiek haal je er nu oneigenlijke argumenten en oude koeien bij... kennelijk drukt ze bij jou op een zenuw.
Dat schrijft PoP toch zelf ook? En ze heeft haar excuses aangeboden. Ja, wij hebben inderdaad een opgebouwd zenuwpijnverleden met Kakocavi (PoP is daar niet de enige in, ik zelf heb ook al verschillende keren aanvaringen gehad) en ik vind het heel eerlijk allemaal niet zo'n drama hoor, wat PoP schrijft. Jeetje. Maarrrr, volgens mij is alles wel weer gezegd. En wil ik vanaf hier gewoon weer on topic.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door