Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3376807
Ik heb Method antibacterieel op de Doggyride gespoten en in laten trekken. Hij ruikt weer fris als een hoentje! Dus daar benne we heel blij mee!

Ik weet ook niet hoor, of de honden dat niet horen... Zij horen natuurlijk echt heul veul beter dan wij. En ik zou dat wel sneu voor ze vinden. Wat is dat voor teken-ding Eelke?
Door Siberienne
#3376808
Lizzy schreef:Tot op heden is er nog geen muis in de nutella of pindakaas getrapt..... ::)

Mijn moeder gebruikte vroeger gebakken bloem. Plakt lekker ...
Door Janie2
#3376819
Ik hoor die piepkrengen zelf, rete irritant. Ook die voor katten in voortuinen als ik voorbij loop, gaat door merg en been.

Gelukkig ruikt je doggyride weer fris! Wel typisch dat de muizen nu gevlogen zijn nu er heerlijke Nutella ligt.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3376821
De pieper voor honden/katten heeft echt een andere frequentie....die horen mijn honden al van verre en vinden ze ook echt niet fijn
Deze muizen-pieper hebben ze absoluut geen last van en reageren ze totaal niet op
Ze sjouwen bij ons gewoon de garage in waar dat ding hangt....muizen zijn niet meer te zien....de rest van de wereld fladdert en huppelt gewoon lekker door in en om dat ding :)
Door src_esther
#3376833
eelke schreef:Fijn dat ie weer feus is!

Ik heb zo'n ding. Ik weet nog niet of ie werkt eigenlijk.

https://www.beestenboelxl.nl/Tickless-P ... n-verjager

Geen idee Koekje, ik kijk er nooit zo naar, ik spoel ze altijd door de plee Afbeelding
Je hoort ze dood te maken en dan inclusief de bacteriën die ze bij zich dragen via het restafval (of de kachel) te verwijderen/vernietigen, het riool is daar niet de juist plek voor.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3376835
src_esther schreef:Je hoort ze dood te maken en dan inclusief de bacteriën die ze bij zich dragen via het restafval (of de kachel) te verwijderen/vernietigen, het riool is daar niet de juist plek voor.
Ik ook hoor door de wc, heb 1 keer gehad dood knijpen ook in wc en alles zat onder :puke:
Door Lizzy
#3376840
Een teek overleeft in het riool dus 'm daar levend in kiepen is gewon niet handig. Ook om wat src_esther schrijft.

Je kunt de teek doden door 'm eerst in een bakje heet water met afwasmiddel te doen. De teek verdrinkt en stikt heel snel.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3376844
Lizzy schreef:Een teek overleeft in het riool dus 'm daar levend in kiepen is gewon niet handig. Ook om wat src_esther schrijft.

Je kunt de teek doden door 'm eerst in een bakje heet water met afwasmiddel te doen. De teek verdrinkt en stikt heel snel.
O echt ik dacht die verzuipt
Ga ik ze zelf verzuipen met afwasmiddel en heet water
Door src_esther
#3376849
kiara schreef:Ik ook hoor door de wc, heb 1 keer gehad dood knijpen ook in wc en alles zat onder :puke:
Volgezogen teken draai ik in een vel keukenpapier en dan duw ik er met de platte zijde van mijn nagel op. Als ik het hoor/voel knappen weet ik dat het beestje dood is en gaat de prop de kachel of restafvalbak in.
Door Lizzy
#3376852
src_esther schreef:Volgezogen teken draai ik in een vel keukenpapier en dan duw ik er met de platte zijde van mijn nagel op. Als ik het hoor/voel knappen weet ik dat het beestje dood is en gaat de prop de kachel of restafvalbak in.
Ohw grote gruwels :-X . Ik vind in een soppie minder vies :biggrin2:
Door inni
#3376862
pearlsofpassion schreef:En gewoon in keukenrol en even in brand steken? :sofa:

zo doe ik 't ook, in de tuin bij de vuilcontainer staan twee terracotta bloempotten. Ik rol de teek, groot of klein, in een vel keukenpapier, steek het in brand en gooi het in een bloempot, de andere (met gat onderaan) gaat er omgekeerd bovenop zodat het brandend keukenpapier niet kan gaan vliegen....en teken verdelgingskacheltje ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door