Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Elf
#3376584
Zijn het geen ratten, Lizzy? Bij mijn dochter stonk het ook zo in haar (schone!) studentenhuiskeuken. Dit bleken ratten te zijn :o
Door Lizzy
#3376585
Elf schreef:Zijn het geen ratten, Lizzy? Bij mijn dochter stonk het ook zo in haar (schone!) studentenhuiskeuken. Dit bleken ratten te zijn :o
Volgens mij kunnen we aan de poepjes echt concluderen dat het muizen zijn. Die zijn kleiner en dunner dan die van ratten.
Door src_esther
#3376616
Wat zonde van alle spullen.

De geur van ik dacht spitsmuizen is wel ongeveer gelijk aan de geur van ratten. Muskusachtig. Smerig en zeer penetrant.
Door zurca
#3376674
Getver Lizzy, wat ongelooflijk "zuur" dat je spulletjes kapot gemaakt zijn :-\ :-X
Hopelijk is de doggyride nog te redden!

En ik geef je groot gelijk dat je klemmen hebt gezet! Pindakaas op de klem is bij mijn werk ook de manier om ze te vangen.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3376751
Jezus wat zonde van de spullen, mijn moeder heeft ook af en toe last van muizen en vangt ze toch met stukje kaas op de klem. Vind het altijd wel sneu maar ja dit kan ook niet. Hebben je buren katten? Dan dikke kans dat de muizen daarom bij jou zitten
Door Lizzy
#3376753
De buren hebben inderdaad allemaal katten.

Ondertussen hebben we NUL muizen gevangen.... Ze zijn van schrik allemaal weggerend :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3376754
Lizzy schreef:De buren hebben inderdaad allemaal katten.

Ondertussen hebben we NUL muizen gevangen.... Ze zijn van schrik allemaal weggerend :biggrin2:
Dat laatste is zeker even waar. Denk alleen dat je zonder de buurkatten nog meer muizen zou hebben.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3376758
Lizzy schreef:De buren hebben inderdaad allemaal katten.

Ondertussen hebben we NUL muizen gevangen.... Ze zijn van schrik allemaal weggerend :biggrin2:
Daar was ik al bang voor is bij mijn moeder ook zo en dan “ verhuizen” ze naar huis zonder katten
Probeer is gewoon kaas
Door charmed
#3376802
Lizzy schreef:Een muizenverklikker? Wat is dat?
Dat is een apparaatje dat een pieptoon afgeeft wat je zelf niet hoort/merkt, maar dat schrikt muizen af. We hadden echt een enorme plaag hier :(
Door Lizzy
#3376804
charmed schreef:Dat is een apparaatje dat een pieptoon afgeeft wat je zelf niet hoort/merkt, maar dat schrikt muizen af. We hadden echt een enorme plaag hier :(
Oh, volgens mij ben je nu persoon nummer 2 in dit topic met zo'n pieptoon apparaatje! En het helpt echt?!! Wow. Dan hoeven ze niet dood!
Door eelke
#3376805
Ik vraag me toch af of je die niet kunt horen. En of je honden die niet horen...

Ik heb er nu een tegen teken (daar vraag ik me dat ook bij af) maar die is getest voor honden dus dat zou dan toch goed moeten zijn...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door