Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3376458
OK. Dat wordt dus een nieuw ritje naar de dierenwinkel, alwaar ze ook muizenklemmen hebben (ook nooit begrepen zoiets :biggrin2: ) voor van die houten. En dan maar een pot Nutella en pindakaas meenemen. Ze vinden zeker die allergoedkoopste de lekkerste? Lekker met palmolie?
Gebruikersavatar
Door Ina
#3376461
koekje schreef:Idd pinda(kaas), nootjes, etc.

Ik weet niet welke frequentie van die stekkers tegen de muizen zijn. Maar kattenverjagers kan zelfs ik (35) horen en zijn een vreselijk en gekmakend geluid. Voor jonge mensen is dit nog erger, nog maar niet te spreken over katten en honden. Ik vind klemmetjes dan een stuk humaner, ook voor de andere levende wezens.

Katten/hondenverjagers horen mijn honden ook...als ik bij mijn vader op bezoek ben moet hij hem ook echt uitzetten omdat de meiden hem zelfs in de keuken horen terwijl dat ding 10 meter verderop in de tuin staat.
Die voor muizen horen ze echt niet....of laat ik zeggen, daar reageren ze niet op
Ook de merels, koolmeesjes, mussen etc. die wel eens bij de open garagedeur op het dak zitten, schijnen er geen last van te hebben
En ander vliegend grut blijft ook gewoon de garage bezoeken, dus neem aan dat die ook niet onder de indruk zijn van het ding

De enige die er op reageren zijn ook net de 'gasten' die er op moeten reageren, dus naar mijn idee absoluut humaan voor alles en iedereen.....behalve muizen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3376462
Oo crap :-X dat is heel zuur


We hebben een paar jaar geleden ratten in de garage gehad ( rioolwerkers hadden de kleppen niet weer dichtgezet :-X )
En echt dat was goor :-X en van alles kapot . Ze houden van zeiltjes,stoffen dingen etc om te nestelen.
We hebben echt bakken schoonmaakdettol gebruikt .
Ik heb toen ook gifdozen geplaatst. Maar ik denk dat die geur van het schoonmaakmiddel ook al hielp
Door Anne in Zweden
#3376463
Ooow, wat eeuwig zonde, Lízzy! Zonde van je spullen, zonde van je geschonden nachtrust omdat dit gewoon een rotprobleem is waar je wakker van kunt liggen. Ik hoop dat zo'n muizenpieper of een paar kloeke vallen het probleem snel oplossen!
Door Tanna
#3376464
Plastic klemmen van Welkoop/Boerenbond met pindakaas werken perfect. Het zijn net een soort grote knijpers
En kijk even de polis van je inboedelverzekering na, dikke kans dat je kunt claimen!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3376465
Lizzy schreef:OK. Dat wordt dus een nieuw ritje naar de dierenwinkel, alwaar ze ook muizenklemmen hebben (ook nooit begrepen zoiets :biggrin2: ) voor van die houten. En dan maar een pot Nutella en pindakaas meenemen. Ze vinden zeker die allergoedkoopste de lekkerste? Lekker met palmolie?
Merk maakt ze niet uit :biggrin2: . En niet te scheutig op het haakje, anders lopen ze alweer volgevreten weg voordat die kon dichtknallen.
Door Lizzy
#3376470
Angelique schreef:Ze hebben al genoeg gekost toch ::) :biggrin2:
Nou, zeg dat wel :-X ;D ;D

We gaan die doggyride nog proberen te redden met de hoge druk spuit inderdaad. Maar of die lucht er ooit uit te krijgen is? :-X . Dit is echt erger dan kattenzeik.....
Door Siberienne
#3376472
Wij hebben het ook gehad met een marter op de zolder van de garage met het dekzeil van de boot, helemaal aan gort. En stinken...

Tegen de stank: wat bij mij het beste helpt tegen pislucht in de tuin en bij bv ondergeplaste terracotta potten, is WC eend lavendel. Sowieso WC reiniger. En evt invriezen.

Succes ermee!
Gebruikersavatar
Door koekje
#3376477
Ik heb vroeger huisdiermuizen gehad, in het pre-kattentijdperk. Hun pislucht kreeg ik gewoon overal wel uitgewassen.
Voor kattenpis (of van kinderen zonder of naast de pamper, of kots of diarree van ze) gebruik ik graag anti-stinkspray van HG. Alle nare geurtjes weg heet het. Is vast heel chemisch, maar het werkt wel. Bij oudbakken pis soms wel meerdere keren gebruiken.
Door Janie2
#3376483
:o smerig!!!
En duur grapje, vieze zeikerds.
Hebben ze de doggyride niet geknaagd? Mogelijk volledig dik in de azijn ofzo, of biotex. Grote grote stort-vuilniszak halen, doggyride erin, flink water met sop en dat ook ff laten weken? Hij kan best ver uit elkaar gehaald worden toch?
Gebruikersavatar
Door doranto
#3376486
Lizzy schreef:Nou, zeg dat wel :-X ;D ;D

We gaan die doggyride nog proberen te redden met de hoge druk spuit inderdaad. Maar of die lucht er ooit uit te krijgen is? :-X . Dit is echt erger dan kattenzeik.....
capturine is speciaal tegen pieslucht. Misschien het proberen waard?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door