Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3375917
Anne in Zweden schreef:Lange vinger? :biggrin2:
Wou je hem zo gaan noemen? Kan ook :biggrin2: . Maar ik zou dan kiezen voor Oreo :biggrin2:

Overigens denk ik dat je je van de toon drie keer niks aan hoeft te trekken. Je kunt elke naam nemen die je leuk vindt. En leert 'm z'n nieuwe naam op dezelfde manier als een pup. Mijn eerste hond heette Angel (en daarna Freule en daarna Jacoba en daarna Cootje - wij waren haar 6de baasje in 1,5 jaar). Ze kwam bij ons binnen, wij vonden alle namen stom, Leo zegt "we noemen haar Whoofer" want ze had een blaf..... Whoooooff. Die kwam echt uit haar tenen :biggrin2: . Binnen 1 dag wist ze heel goed dat als wij Whoofer riepen zij snacks kreeg. Pinkel heette Princess. Nah ech nie. Dus dat werd Pinkel. Kippie had heul snel door dat als wij Pinkel riepen er mooie dingen gingen gebeuren.

Dus al noem je hem Tiramisu :biggrin2:
#3375939
Ooh ik stem voor Oreo! (Gewoon, eten.. amandel is ook eetbaar toch?)

Hij is wel een leukerd hoor Anne!

Enne bovendien is dit weer een topic waarbij je hardop moet lachen, dus als Oreo net zoveel plezier geeft als het lezen van dit topic dan zit het wel snor!
#3375976
Lizzy schreef:Wou je hem zo gaan noemen? Kan ook :biggrin2: . Maar ik zou dan kiezen voor Oreo :biggrin2:

Overigens denk ik dat je je van de toon drie keer niks aan hoeft te trekken. Je kunt elke naam nemen die je leuk vindt. En leert 'm z'n nieuwe naam op dezelfde manier als een pup. Mijn eerste hond heette Angel (en daarna Freule en daarna Jacoba en daarna Cootje - wij waren haar 6de baasje in 1,5 jaar). Ze kwam bij ons binnen, wij vonden alle namen stom, Leo zegt "we noemen haar Whoofer" want ze had een blaf..... Whoooooff. Die kwam echt uit haar tenen :biggrin2: . Binnen 1 dag wist ze heel goed dat als wij Whoofer riepen zij snacks kreeg. Pinkel heette Princess. Nah ech nie. Dus dat werd Pinkel. Kippie had heul snel door dat als wij Pinkel riepen er mooie dingen gingen gebeuren.

Dus al noem je hem Tiramisu :biggrin2:
O, die naam is ook geheel en al mijn probleem hoor, dat geef ik grif toe. ::) Tot op heden reageert hij op iedere naam waarmee ik hem roep, want hij weet nu al dat hij iets lekkers krijgt als hij enthousiast op me af komt rennen. :biggrin2: Maar ik ben zo gewend om aan hem te denken als Almond, en als het om namen gaat, ben ik blijkbaar toch wat autistisch - althans, ik heb wel vaker gemerkt dat ik het ongemakkelijk vind als bijv. mensen hier op Barfplaats ineens een andere naam gebruiken. Blijkbaar zit daar toch een gendefectje bij mij. ;D
Door zurca
#3376016
Ik zou hem gewoon Almond blijven noemen en dan ontstaat er waarschijnlijk vanzelf een keer een "koosnaam" die je vaker gaat gebruiken en waar hij prima naar gaat luisteren.
Tous werd bij ons Otje en Ziggy werd Kiki. Beide honden luisterde naar zowel hun echte naam (die ze dus al hadden toen ze bij ons kwamen) en naar hun koosnaam.
Pippa haar koosnaam is Takke Terrier afgekort naar Takkie ::) Momenteel luistert ze nergens naar dusssss ;D :biggrin2:

Maarre wat een prachtig nieuw hondenvriendje heb je daar Anne :-* Echt een plaatje en die flapoortjes maken hem heel aandoenlijk.
Heel veel geluk en vooral heel veel plezier met hem :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door