Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3375660
Vertel mij wat , vandaag waterwerk gehad met natte sneeuw. :-X dat doe ik dus niet meer :-X
nou hopen op beter weer dat moet toch haast wel
Ik zag op fb ook aardig wat sneeuwfoto's voorbijkomen :o
Gebruikersavatar
Door Ina
#3375662
Pfffff.....behalve wat hagel en witte flitsen geen noemenswaardige winterse neerslag..... maar tjemig, wat is de wind koud :o
Voor blondje heb ik net zelfs weer haar trui opgeduikeld die al weken opgeborgen was....die was me dankbaar tijdens de wandeling :)
Door frodo quin
#3375664
Tja hebben seizoenen nog een betekenis? Vandaag ging hier de verwarming aan en werd ik overvallen door een hagelbui bij het boodschappen doen.

Wel blij met de nattigheid. Hopelijk kan het grondwater een beetje aanvullen.
Door Lizzy
#3375665
Echt bizar dit!! Ik vond het vandaag hier ook echt koud. Heb mijn winterjas zelfs weer uit de mottenballen getrokken. Maar sneeuw?!?! Da's echt wel echt gekkenwerk!
Door Anne in Zweden
#3375666
Wij hadden hier eergisteren ook 8 cm nieuwe sneeuw. Ik - en de diverse buren ook - had honderden vinken en andere vogels in de tuin, die onderweg vanuit het zuiden waren overvallen door het slechte weer en driftig op zoek waren naar voedsel. Vandaag was het echt four seasons in one day, met afwisselend stralende zonneschijn en fikse hagelbuien. Absurd vreemd weer.

Edit: en dit alles na drie weken prachtig lenteweer, met temperaturen van 20-25 graden en geen druppel neerslag.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3375670
Hier ook af en toe een hagelbui. Maar het is niet voor niets dat ze zeggen dat nachtvorst pas weg is na ijsheiligen en dat is pas na 15 mei.
Maar we waren natuurlijk al weer verwend met het mooie weer twee weken terug.....
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3375673
dinky89 schreef:Hier ook af en toe een hagelbui. Maar het is niet voor niets dat ze zeggen dat nachtvorst pas weg is na ijsheiligen en dat is pas na 15 mei.
Maar we waren natuurlijk al weer verwend met het mooie weer twee weken terug.....
Maar ik vraag mij wel af, hoe komt het dat daar geen verschil op zit of je nu onderin Vlaanderen woont of bovenin Groningen. Qua temperatuur zal daar toch wel verschil opzitten, dat scheelt gemiddeld toch een paar graden, ik zou denken dat die ijsheiligen dan ook niet hetzelfde moeten vallen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3375679
pearlsofpassion schreef:Maar ik vraag mij wel af, hoe komt het dat daar geen verschil op zit of je nu onderin Vlaanderen woont of bovenin Groningen. Qua temperatuur zal daar toch wel verschil opzitten, dat scheelt gemiddeld toch een paar graden, ik zou denken dat die ijsheiligen dan ook niet hetzelfde moeten vallen.
Dat is ook zo, maar ijsheiligen is ook geen keiharde regel he. Na ijsheiligen heb je nauwelijks nog kans op nachtvorst, maar het kan nog wel. Dus of je nu iets zuidelijker of noordelijker woont, het klopt ongeveer wel.
Door MillyMol
#3375686
Ik ben gisteren naar Hongarije gereden via Duitsland en Oostenrijk. Het was bar en boos onderweg. Sneeuw en regen. Het was alleen in Oostenrijk grotendeels droog. In Hongarije is het vandaag… 4 graden! Gelukkig na morgen weer hogere temperaturen.

Maar ik ben blij dat ik er weer even ben! :D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3375696
Toen ik terugkwam van het hardlopen keek ik achterom en was het bijna zwart in de lucht. Was lekker op tijd terug dus.
Maar er lijkt niks uit te vallen, dat dan weer niet.
Door miik
#3375832
Ik mocht eindelijk weer eens een obedience wedstrijd lopen.... en ik dacht dat het van de zenuwen kwam, maar ineens kreeg ik het bloedheet !
Zonnetje was er en pffff.... dus snel nog even naar de auto gerend, want ik wist dat ik daar nog een bodywarmer had liggen. Nou met Doortje gelopen, en dat ging best leuk. Sta ik naar de honden na mij te kijken, begint het toch te hagelen O _O kon ik weer heel hard naar de auto rennen, dit keer om mn winterjas te halen. We hebben in die paar uur tijd echt 4 seizoenen voorbij zien komen.....
Heerlijk zoń grote auto waar gewoon alles in ligt en alles in past :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door