Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3375606
Cindy de Wolf schreef:Dank jullie wel allemaal :-* :-* :-* :-*

Het blijft een gok en ik vind het serieus doodeng weer een buitenlandertje want tsja mijn ervaringen zijn nou niet geweldig te noemen. Maar tot op heden is dit hondje wat ze zeiden dat het was. Alle info was ook echt tot in de puntjes verzorgd, met een goede informatieve e-mail paar dagen later met veel brochure materiaal en al meerdere keren de vraag gehad hoe het gaat. Ook is ze netjes afgeleverd met een goed passend anti-ontsnappingstuig. Ik hoop serieus dat ze eenmaal thuis ook leuke dingen laat zien.

Zit zelfs alweer een beetje te broeden om serieus te gaan trainen en weer Dogtravels te gaan lopen met Revy en haar en als ze volgroeid is Jazz. Nou dat is serieus een tijd geleden dat ik me daar op durfde te verheugen. Maar ze laat echt leuke dingen zien. Ze kan nu zit, af, komen op stem en fluit, nee, wachten, begin van het aan de voet en het begin van blijven 10sec op 1m. Nou dat vind ik serieus een boel voor amper 2,5 week en dan te bedenken dat ze 13 april in NL is aangekomen en ik haar op 14 april heb opgehaald....
Klinkt echt als een super bijdehand ding Cindy :smitten:

En wanneer komt jullie pup? Heb je al gekozen?
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3375615
Je mag ook al eens geluk hebben. En dit is gewoon hoe het hoort.
Heerlijk voor jullie beide!

Veel plezier met haar.
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat gaat gaan met de pup, maar zo te horen gaat ze tegen dan volledig opgeleerd zijn :biggrin2: dus dat komt wel goed zeker. :)
Spannend maar leuk.

Ik heb dan wel geen honden, laat het lijkt mij idd een hele hoop dat ze op korte tijd geleerd heeft. Vooral de 'blijf' is toch niet evident?
Door Cindy de Wolf
#3375616
Lizzy schreef:Klinkt echt als een super bijdehand ding Cindy :smitten:

En wanneer komt jullie pup? Heb je al gekozen?
Dat zal of het weekend van de 18e of het weekend van de 25e worden waarschijnlijk. De keuze valt uiterlijk volgende week donderdag.
pearlsofpassion schreef:Je mag ook al eens geluk hebben. En dit is gewoon hoe het hoort.
Heerlijk voor jullie beide!

Veel plezier met haar.
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat gaat gaan met de pup, maar zo te horen gaat ze tegen dan volledig opgeleerd zijn :biggrin2: dus dat komt wel goed zeker. :)
Spannend maar leuk.

Ik heb dan wel geen honden, laat het lijkt mij idd een hele hoop dat ze op korte tijd geleerd heeft. Vooral de 'blijf' is toch niet evident?
In ons geval is dat zo'n beetje HET belangrijkste commando naast komen. Wij wonen namelijk aan een hele drukke weg en als ik dan de auto open doe is het wel handig als alles blijft zitten. En in meer situaties is het wel handig als ze blijf en/of wachten kunnen. Later volgt het op afstand zitten op de fluit maar zover zijn we nog lang niet. Nu echt alleen de basis tenslotte mag ze nu ook gewoon hond zijn ipv in een hokje je dag slijten.

En ach we hebben wel vaker 2 pups tegelijkertijd gehad, alleen dat was wel zonder lastpak Smokey. Maar gaat vast goed komen. Pebbles is voor nu iig een vrij makkelijke hond.
Door Lizzy
#3375740
Cindy de Wolf schreef:Dat zal of het weekend van de 18e of het weekend van de 25e worden waarschijnlijk. De keuze valt uiterlijk volgende week donderdag.
Nou spannend! Hoe oud zijn ze op de 18de? Ik ben zo benieuwd welke pup het gaat worden :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door