Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3375361
De eerste maand zonder Joris zit erop..... En om mijn verdriet te verzachten heb ik gedaan wat hij en ik altijd zo graag deden, wandelen, wandelen en nog eens wandelen.

Bij elke stap die ik heb gezet dacht ik aan Joris, vele tranen zijn gevloeid, mijn grote liefde Eddie heeft hele einden meegelopen.

Overal waar we liepen hebben we voetstappen staan en wat hebben we het veel over onze geweldige ouwe jongen gehad.

Joris we missen je vreselijk dus voorlopig blijven we nog maar lopen en praten, zodat we een beetje kunnen wennen aan wandelen zonder jou.
IMG_0758klein.jpg
IMG_0758klein.jpg (425.14 KiB) 1938 keer bekeken
april.jpg
april.jpg (207.13 KiB) 1938 keer bekeken
echte liefde.jpg
echte liefde.jpg (176.47 KiB) 1938 keer bekeken
Door Lizzy
#3375411
Ik kan me zo goed voorstellen dat je hem zo erg mist.. :'( . Ik vind het knap hoor, dat je nog gaat wandelen (ik vind wandelen zonder honden echt vreselijk) :-* ! Het is wel goed om het verdriet te verwerken :-*
Door Anne in Zweden
#3375475
Snel gaat de tijd, hè? Het is ook alweer twee maanden geleden dat we onze Scotch moesten laten gaan… Gelukkig hebben jullie, net als wij, vele mooie jaren om op terug te kijken, en dat is in ieder geval een kleine troost. Maar het blijft pijn doen, en dat zal ook nog wel een hele tijd zo blijven.

Dikke knuffel, Plien (en Eddie).
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3375501
Dank jullie wel voor jullie lieve woorden. Gelukkig zijn Eddie en ik allebei dol op wandelen (en op elkaar) dus dat gaan we redden. Hoe het zal gaan als Eddie weer werkt en ik deels alleen thuis ben zal de toekomst uitwijzen.

Eddie is al een tijd thuis en wat er is is nog niet duidelijk. In ieder geval ernstig B12 tekort, iets niet goed met de zenuw van de elleboog naar de hand en vermoeden op wederom een nekhernia. 15 mei weten we hopelijk iets meer.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3375502
Wat lijkt me dat verschrikkelijk, zo zonder Joris, maar ook zonder Joep....
En wat vervelend dat het nog steeds niet goed gaat met Eddie, heel veel succes/beterschap!! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door