Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3375226
Frou Frou heeft 'm een maand of 3 gedragen dus er zitten haartjes aan en bij de randjes is ie een klein beetje vuil maar voor de rest eigenlijk als nieuw en nog helemaal heel. Wij vinden het een kl*te ding.

Wie kan ik blij maken?
IMG_20190428_160002[1].jpg
IMG_20190428_160002[1].jpg (5.93 MiB) 1438 keer bekeken
Zo ziet ie eruit op een plaatje van een webwinkel, geeft een beter beeld van hoe ie zit:

Afbeelding
#3375228
Kim_S schreef:Misschien voor mijn draak :biggrin2:

Wat is er precies kløte aan?
Hij zit bij mijn draak gewoon niet mooi. Kweet niet. Kan het niet eens goed uitleggen. We vinden het qua pasvorm ook wel stug. En Toetie is onze escape artist dus die krijgt het voor elkaar om in het tuig te gaan hangen en dan trekt ze 'm zo over haar kop. Spook.
#3375234
Is ie te verstellen? Ik denk dat Ziva wat fijner en kleiner is dan Frou Frou?
Als het te verstellen is en Kim S wil m toch niet, wil ik m wel. :)

Ziva is ook zo'n spook alleen heeft ze niet echt de neiging tot ontsnappen, hoeft niet zo nodig. Ze heeft wel een nieuw tuig nodig, ik had een mooie van Kebo maar die heb ik vervangen toen dat tuig 10 werd. Mag wel een keertje. Nu een Huerta hip tuig maar vind dat een onding, veul te groot en na anderhalf jaar al versleten.
#3375249
sam28 schreef:Is ie te verstellen? Ik denk dat Ziva wat fijner en kleiner is dan Frou Frou?
Als het te verstellen is en Kim S wil m toch niet, wil ik m wel. :)

Ziva is ook zo'n spook alleen heeft ze niet echt de neiging tot ontsnappen, hoeft niet zo nodig. Ze heeft wel een nieuw tuig nodig, ik had een mooie van Kebo maar die heb ik vervangen toen dat tuig 10 werd. Mag wel een keertje. Nu een Huerta hip tuig maar vind dat een onding, veul te groot en na anderhalf jaar al versleten.
Ja, je kunt 'm verstellen. Ik weet niet, Frou is een kleintje hoor. Ze weegt krap 24 kg.
#3375264
sam28 schreef:Ziva is meer een ukkie, ze woog de laatste keer bij de DA 21.5kg ;D
Ik heb zeker interesse. Laat maar weten of ik m mag en als wel waar ik geld naartoe kan over maken. :)
Jij was nummer 2 en Kim hoeft 'm niet dus PB mij je adres maar, dan komt ie eraan!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door