Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3375115
Bobito schreef:Wat vind je zelf?
Dat iedereen het vooral zelf moet weten. Ik haal het weg. Ik vind het niet mooi. Ik moet wel lachen dat ze uitgerekend op een deodorant site ontzettend lopen te koeren dat vrouwen vooral natuurlijk zouden moeten mogen doen. Gooi je deo dan ook weg denk ik dan :biggrin2:

Maar wat vind jij?
#3375116
Fotomodellen / meisjes van 20 op zwart-wit foto´s. Dat lijkt best leuk. Maar een normale vrouw van zekere leeftijd met harige benen en oksels..... neuh.

edit: wat is er trouwens gebeurd met het verbod van 1 april op topics als dit :P
#3375120
Wat mij betreft mogen mannen hun okselhaar ook wel een beetje onder controle houden, die lange natte zweetplukken in de zomer zien er niet al te fris uit...
Ik zie nooit (nat) okselhaar bij vrouwen, maar mannen genoeg. Misschien kunnen ze de haarloze wens/standaard die ze voor vrouwen hanteren ook op zichzelf toepassen :cool:
#3375123
Eef+doggies schreef:Wat mij betreft mogen mannen hun okselhaar ook wel een beetje onder controle houden, die lange natte zweetplukken in de zomer zien er niet al te fris uit...
Ik zie nooit (nat) okselhaar bij vrouwen, maar mannen genoeg. Misschien kunnen ze de haarloze wens/standaard die ze voor vrouwen hanteren ook op zichzelf toepassen :cool:
Nat okselhaar? Of bedoel je natte plekken in kleding? Ik zie eerlijk gezegd niet het verschil tussen nat en droog okselhaar, naja, tot ik er met mijn neus bovenop sta, maar dat is sowieso te dichtbij...
Gebruikersavatar
Door sam28
#3375134
Zolang het niet stinkt en geen zweetdruppels bevat, prima. Geldt voor mannen en vrouwen.
Ik scheer alleen op het moment dat ik stink en mn benen heb ik als puber voor het laatst geschoren. Nu heb ik blond en niet veel beenhaar maar vind het bizar dat het bij vrouwen niet geaccepteerd word en bij mannen wel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door