Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3374854
Ik heb volgende week een show met Asha, maar helaas is dat een buitenshow. Ik ga alleen dus onze vouw partytent is geen optie, dat ding is veel te groot en te zwaar.
Nu zal ik niet vaak naar een outdoorshow gaan maar als het erg warm is of het regent dan is het toch wel fijn om droog/koeler te kunnen zitten.

Nu zag ik die Quechua base tenten maar die zijn niet meer te koop. En als ze op marktplaats staan zijn ze binnen 2 seconden verkocht.

Heeft iemand een goed idee?
Door Too
#3374858
Dit is waarschijnlijk niet wat je bedoelt he?
Screenshot_20190424-143558_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20190424-143558_Samsung Internet.jpg (455.28 KiB) 2160 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door doranto
#3374859
Toen ik met mijn Tommy (bordercollie) naar wedstrijden ging, had ik altijd een visparaplu met van die flappen aan de zijkanten, zodat je de zijkanten dicht kon maken.
Dat werkte voor ons perfect.

zoiets
X2_Oval_Paraplu_ _3.00m.jpg
X2_Oval_Paraplu_ _3.00m.jpg (433.58 KiB) 2151 keer bekeken
Door tt-tjes
#3375028
Too schreef:Dit is waarschijnlijk niet wat je bedoelt he?

Screenshot_20190424-143558_Samsung Internet.jpg
Ja, zoiets bedoel ik. De paraplu is wel handig en die schuiltent ook, maar ik moet er in kunnen staan om Asha te kammen. En ik wil er ook niet al te veel geld aan uitgeven omdat het waarschijnlijk maar een enkele x voorkomt dat ik zoiets nodig heb.
Door Too
#3375037
tt-tjes schreef:Ja, zoiets bedoel ik. De paraplu is wel handig en die schuiltent ook, maar ik moet er in kunnen staan om Asha te kammen. En ik wil er ook niet al te veel geld aan uitgeven omdat het waarschijnlijk maar een enkele x voorkomt dat ik zoiets nodig heb.

O toch.. snap dat t dan geen vermogen hoeft te kosten, deze is volgens de site gewoon te bestellen .
Door Suzanne
#3375065
Dit soort tenten is helaas schreeuwend duur ;-(
Kan je 'm niet van iemand lenen?

Overgens is zo'n pop-up tent makkelijk op te zetten.. maar het opvouwen is kennelijk nogal een dingetje als je dat nog nooit gedaan hebt....

Suzanne
Door Too
#3375067
Suzanne schreef:Dit soort tenten is helaas schreeuwend duur ;-(
Kan je 'm niet van iemand lenen?

Overgens is zo'n pop-up tent makkelijk op te zetten.. maar het opvouwen is kennelijk nogal een dingetje als je dat nog nooit gedaan hebt....

Suzanne

100euro... is natuurlijk best veel geld maar als je er nou s heel veel plezier van hebt, m uitleent zodat anderen er ook lol van hebben dan lijkt t mij een prima investering hoor.

En die pop-up... staat zelfs online hoe dat gaat : telefoon of tablet ernaast en een kind kan de was doen!
Door eelke
#3375068
100 euro voor een tent is een koopje...

Wbt het gewicht van de partytent; is een opvouwbare bolderkar dan niet iets? Dan sjouw je makkelijk veel mee, ook die partytent.
Door Suzanne
#3375096
Ik vind 100 euro voor zo'n tent echt duur (al heb ik er zelf ook 1), maar zeker als je het afzet tegen incidentele gebruik... dan is het misschien toch handiger om er 1 te lenen.

Suzanne
Door tt-tjes
#3375099
Suzanne schreef:Ik vind 100 euro voor zo'n tent echt duur (al heb ik er zelf ook 1), maar zeker als je het afzet tegen incidentele gebruik... dan is het misschien toch handiger om er 1 te lenen.

Suzanne
Ik vind het ook duur. Idd omdat het waarschijnlijk een eenmalig iets is. De grote buitenshows in NL hebben altijd tenten staan waar je in kunt.

Inmiddels heb ik een Quechua kunnen lenen van iemand en ben ik me idd aan het verdiepen hoe je hem weer op moet vouwen. Zal nog lachen worden denk ik.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door