Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3374560
Weleens per ongeluk een stukje van gezien als mijn lief zat te zappen maar dan heb ik het over seconden. Ik zal er niet naar kijken, vindt het ook enorm opgeklopt en dan nog met al die BNers. Die trouwens voor mij als BBC-kijker meestal volslagen onbekend zijn...... ;D :biggrin2: Nee, niet aan mij besteed, geef mij de film uit de jaren '70 maar!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3374574
Haha voor dit topic wist ik dat het bestond maar nooit wat het was, dat het een stelletje BN'ers waren die de stad als decor gebruiken is me dus zoveel jaren echt ontgaan :biggrin2: . Bij mij komt het ook dat ik bij voorbaat geen interesse heb aangezien het met religie te maken heeft.
Door Lizzy
#3374600
eelke schreef:Ach, ik geloof ook niet in Sinterklaas, maar ik kijk de intocht wel :P

Deze keer niet gekeken. Ik was wel nog in Dordrecht die avond, was ik er toch een beetje bij ;)
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Borke
#3375133
Oh ja wel gekeken en nee ik heb niets met het geloof, helemaal niets.
Ik merk alleen dat nu het nieuwtje er wat af gaat, het me minder kan boeien.
Wat leuk blijft is een stad als achtergrond te zien, als decor. De allereerste keer was het in Gouda, een stad die wij goed kennen. Dat geeft wel een extra dimensie :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door