Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3373910
pluk schreef:De BP koningin van de gadgets heeft géén waterblazer????

Ik ben erg tevreden over de doubleblaster van trim.nl.
Dat is ook wat ik dacht! ;D

Wij gebruiken de föhn ook om de sneeuwblazer na gebruik sneeuwvrij te blazen. Daar s ie perfect voor; zonder föhn moet je de sneeuwblazer namelijk met een borstel schoonvegen, en dan blijft er altijd sneeuw op het apparaat achter in de hoeken en gaatjes. En die restsneeuw bevriest weer, en daardoor vriezen de bewegende delen vast, waardoor de blazer niet start wanneer je hem nodig hebt.
Is misschien geen groot probleem in Nederland, maar ik wil maar zeggen dat die föhn echt zijn geld waard is, en heel veelzijdig!
Door Cindy de Wolf
#3373912
BlissSpirit schreef:Hier ook die van vidaxl. Prima waterblazer en heel fijn dat je zowel warmte als blaaskracht in kan stellen, want dat kunnen ze niet allemaal.
Tip: op eBay is hij goedkoper dan bij vidaxl zelf en het is gewoon de blazer van vida, wordt ook door hun verzonden.
Heet bij vidaxl en bij eBay hondenföhn

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
He thank. Als je op de site kijkt van vidaxl en zoekt op hondenfohn kost hij 80 euro.
pluk schreef:De BP koningin van de gadgets heeft géén waterblazer????

Ik ben erg tevreden over de doubleblaster van trim.nl.
;D ;) nope dus. Was nooit noodzaak voor. Maar nu dus min of meer wel :cool:
Gadgets zijn vaak tbv Barf dit is een ander soort gadget :P wie weet start van...
M@rina schreef:

Ik weet niet waar je woont, maar ik heb er hier 1 staan die ik misschien 3x gebruikt heb. Hier is Leiden.... Geen idee of dat handig is. i.v.m eventuele reisafstand. Als je interesse hebt hoor ik het wel.
Thankx!!! Ik PB je even.
Door Cindy de Wolf
#3373913
Anne in Zweden schreef:Dat is ook wat ik dacht! ;D

Wij gebruiken de föhn ook om de sneeuwblazer na gebruik sneeuwvrij te blazen. Daar s ie perfect voor; zonder föhn moet je de sneeuwblazer namelijk met een borstel schoonvegen, en dan blijft er altijd sneeuw op het apparaat achter in de hoeken en gaatjes. En die restsneeuw bevriest weer, en daardoor vriezen de bewegende delen vast, waardoor de blazer niet start wanneer je hem nodig hebt.
Is misschien geen groot probleem in Nederland, maar ik wil maar zeggen dat die föhn echt zijn geld waard is, en heel veelzijdig!
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3373932
Nog een functie van de waterblazer: filters van mijn zakloze stofzuiger schoon blazen

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door Eef+Stippels
#3373948
Errug :o Maar dit klinkt me als muziek in de oren :biggrin2:
(Ik heb hier nog een werkloze magicmop staan ;D )

Mijn dames hebben vaak modderpoten die ik niet schoon krijg met een doekje, zo vast zit de modder. Zou de waterblazer die modder eraf krijgen? Lijkt me wel handig om bij binnenkomst even de modder en het vele vele zand weg te kunnen blazen :D
Door BlissSpirit
#3373950
Eef+doggies schreef:Errug :o Maar dit klinkt me als muziek in de oren :biggrin2:
(Ik heb hier nog een werkloze magicmop staan ;D )

Mijn dames hebben vaak modderpoten die ik niet schoon krijg met een doekje, zo vast zit de modder. Zou de waterblazer die modder eraf krijgen? Lijkt me wel handig om bij binnenkomst even de modder en het vele vele zand weg te kunnen blazen :D
Gaat zeker lukken. Hoe vies ze hier ook zijn, ze gaan schoon naar binnen, alsof we niet weg zijn geweest.
Voor de waterblazer tijdperk, kon ik, nadat ze opgedroogd waren, alle kinderen uit de straat uitnodigen om in de zandbak te spelen binnen. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Door Cindy de Wolf
#3373952
BlissSpirit schreef:Gaat zeker lukken. Hoe vies ze hier ook zijn, ze gaan schoon naar binnen, alsof we niet weg zijn geweest.
Voor de waterblazer tijdperk, kon ik, nadat ze opgedroogd waren, alle kinderen uit de straat uitnodigen om in de zandbak te spelen binnen. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Herkenbaar....ik denk dat ik er 1 via de duitse ebay ga bestellen daar zijn ze een bak voordeliger dan hier...
Door BlissSpirit
#3373955
Cindy de Wolf schreef:
Herkenbaar....ik denk dat ik er 1 via de duitse ebay ga bestellen daar zijn ze een bak voordeliger dan hier...
Precies en het is dezelfde als die van vidaxl.
Alvast veel plezier ermee. Het is hier in ieder geval een aankoop waar ik nooit spijt van heb gehad en ook niet meer zonder kan Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Door Eef+Stippels
#3373963
BlissSpirit schreef:Gaat zeker lukken. Hoe vies ze hier ook zijn, ze gaan schoon naar binnen, alsof we niet weg zijn geweest.
Voor de waterblazer tijdperk, kon ik, nadat ze opgedroogd waren, alle kinderen uit de straat uitnodigen om in de zandbak te spelen binnen. Afbeelding
Precies! :biggrin2:
Na het wandelen lekker op de bank liggen waar dan een zandbak ontstaat :o

*gaat meteen op ebay kijken*
Door Cindy de Wolf
#3373967
Eef+doggies schreef:En mooi roze :D
Ik ben benieuwd hoe deze bevalt! Een beetje stil is idd wel fijn.
Je kon kiezen...ik heb er een gele van gemaakt...
Gebruikersavatar
Door pluk
#3373980
zurca schreef:Maakt zo'n waterblazer veel geluid?
Ik vind t vergelijkbaar met een stofzuiger.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door