Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MillyMol
#3375059
Angelique schreef:Veel plezier! en geen mods tegenspreken h;e, want dan lig je eraf :biggrin2: :biggrin2:
Dat doe ik toch nooit??? ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3375060
hannabelgje schreef:Angelique heeft geen ren, die heeft een aantal voetbalvelden waar haar kippies op lopen. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Valt mee valt mee :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Laika
#3375062
He, je hebt een westerwolds kippenhok gebouwd ;D ;D
Dit is de mijne ;)
DSC06025uitweb.jpg
DSC06025uitweb.jpg (98.45 KiB) 1904 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3375070
Laika schreef:He, je hebt een westerwolds kippenhok gebouwd ;D ;D
Dit is de mijne ;)
DSC06025uitweb.jpg

Haha een model voor dummies bedoel je :biggrin2: mooi hok ook hoor! Ik heb geen buitennesten, dat doen ze masr binnen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3375071
hannabelgje schreef:Ik heb net mijn eieren geschouwd en ik heb er 20 over die er goed uitzien. 10 per kip. Duurt niet lang meer zo te zien.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Dat is dan meteen een ren vol :biggrin2:
Door Lizzy
#3375077
Wat een gaaf hok Lique :smitten: . En die kippenweide is echt fantastisch :smitten: . Als ik ooit reincarneer als kip wil ik bij jou :biggrin2:
Door hannabelgje
#3375083
Angelique schreef:
Dat is dan meteen een ren vol :biggrin2:
Dat is de bedoeling. Ze zijn nog maar met 5 mijn zijdehoenders. Hoewel ik ze niet alle 20 ga houden hoor. Eerst maar eens zien dat ze uitkomen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Lizzy
#3375086
Laika schreef:He, je hebt een westerwolds kippenhok gebouwd ;D ;D
Dit is de mijne ;)
DSC06025uitweb.jpg
Wow, mooi zeg! Heb je die zelf gemaakt?
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3375088
Laika schreef:Ml heeft gebouwd, ik heb meegeholpen.
Wauw! :D
Mijn man kan met moeite een vijs (euh, schroef :biggrin2:) indraaien, laat staan een nagel inkloppen. ::)

Is dat op basis van een bouwplan dat je ergens gehaald hebt? Of volledig zelf gedaan?
Gebruikersavatar
Door Laika
#3375109
Wij hebben het zelf bedacht. We hadden nog een houten deur en wat ramen overgehouden na de verbouwing en er lag een cirkel met grote tegels, daar zijn we van uitgegaan. De binnenkant hebben we helemaal kiervrij gemaakt door alles te beplaten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door