Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BlissSpirit
#3372884
Jeetje, wat heftig allemaal.
Gecondoleerd met het verlies van je vader en heel veel sterkte voor nu en de komende tijd.

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3372916
Jeetje, wat heftig, en ook zo tegelijk.... Heel veel sterkte met alles, alle liefde voor jullie! En het is heel fijn dat jullie bij je moeder kunnen blijven waken, nu verschrikkelijk, maar straks iets moois wat jullie samen hebben gedaan... :-*
Door M@rina
#3372974
Vanavond om 18:45 uur overleden.

We zijn ontzettend verdrietig maar ook opgelucht dat ze niet langer zo hoeft te liggen, dat zou ze beslist niet gewild hebben.

Morgen is er condoleancebezoek voor mijn vader, mijn moeder wordt bij hem opgebaard.
#3372976
Gecondoleerd ook met het overlijden van je moeder, Marina. Wat een verschrikkelijk zware tijd maken jullie door. :'( Voor je ouders is dit ongetwijfeld het mooiste zo, om min of meer samen het leven te verlaten, maar jullie krijgen wel heel veel verdriet voor de kiezen ineens. Ik ben blij te lezen dat jullie veel steun bij elkaar vinden.

Veel sterkte en kracht gewenst in deze toch wel bizarre, onwerkelijke situatie. Denk ook om je eigen welzijn en gezondheid, dat schiet er vaak bij in, in zo'n toestand.
#3372995
Hier heb ik geen woorden voor :'(
Voor je moeder beter maar mijn God voor jullie , denk dan er aan : Ze zijn toch weer samen :-*
Gecondoleerd ook voor je moeder.
En heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door