Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3372693
Meer dan een lang, gelukkig leven vol liefde heeft een hond niet te wensen. En dat heeft Joris gehad. En nu weer herenigd met zijn beste vriend.
Hij zal gemist worden, maar zijn leven was precies goed zoals het was. Sterkte.
Door Danny
#3372694
Och jee wat zal het vreselijk stil zijn bij jullie,....
Hij heeft een geweldig mooi leven gehad.
Heel veel sterkte met het verlies, het zal tijd nodig hebben om dit een plekje te geven.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3372710
De eerste keer opstaan terwijl er geen Joris in huis is, is heel vreemd. Geen pads die ik op moet ruimen, geen keuken om te dweilen, geen vrij worstelen om die *&*^&%&*& pijnstilling erin te krijgen en geen kleine ouwe jongen die achter me aan loopt om in de auto te springen en te gaan wandelen.

Het is goed, dat weet ik, verdriet en pijn horen erbij. Het zou wat zijn als we dat niet hadden.... Inmiddels zijn Eddie en ik bijna 29 jaar teckels verder, pfffff wat een tijd. Gisteravond trok Eddie om acht uur zijn jas aan en zei: "Kom op meis, we gaan elkaar maar uitlaten!" En dat hebben we gedaan. In een razend tempo 3,5 km gelopen, in mijn hoofd hoorde ik Joris klagen over het tempo.... De laatste tijd liepen we de 3 km in een uur of zo.... Hij heeft een goed en rijk leven gehad en wij zijn zo blij dat het bij ons was. Joris was geweldig als huisgenoot, kameraad, therapeut, spiegeltje en als zichzelf.

Een tijdperk is afgesloten, een nieuwe breekt aan, we gaan het beleven. En hoewel onze tranen nog rijkelijk vloeien, weet ik dat als J&J konden praten ze zouden zeggen:
joep&joris.jpg
joep&joris.jpg (160.67 KiB) 1648 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3372714
Kaio schreef::bigarmhug:
Oo wat mooi, J&J, en wat ze zouden zeggen :-*
Het lijkt me toch echt heel moeilijk om ineens zonder hondjes te zijn.
Ik denk dat het moeilijke nog moet komen.... Het is nu nog zo onwerkelijk en vers, probeer mezelf aan alle kanten bezig te houden. Kreeg gisteren om weg naar huis alweer een mooie boodschap. Vind het fijn om me aan die dingen vast te houden.

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3372733
Ach Pauline, wat een verdrietig bericht. :'( Maar wat hebben jullie het mooi gehad, samen.
Ik heb altijd enorm genoten van jouw foto's van slapende teckels :biggrin2: en wens jou en Eddie heel veel sterkte met het gemis. :bigarmhug: :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door