Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3373001
Jullie zijn schatten en wat fijn dat jullie ook blij waren met onze jongens. De ochtenden zijn het zwaarst..... Geen kleine jongen die klop-klop-klop met zijn staartje slaat als we elkaar weer zien. Maar het is nu eenmaal zo en we moeten wel verder.

In deze heb ik geluk dat Eddie in de ziektewet is, al is de aanleiding daarvan niet leuk. Er is wel steeds iemand bij me om mjjn verdriet mee te delen.

Dank jullie wel voor jullie nooit aflatende steun.

:-*
Door Borke
#3373130
De ochtenden zijn het ergste. Beneden komen en niet worden opgewacht. Doordat je geen medicijnen hoeft te geven, wat hier een feestje was, je eigen medicijnen vergeten. Verdriet is rauw en mooi tegelijk. Elkaar uitlaten ook :-*

Nogmaals heel veel sterkte gewenst!
Door Aprilsnow
#3373211
Ach Joris :'( die foto :-*
Ik ben wat minder op BP te vinden maar probeer zo nu en dan alles "bij" te lezen.
Van sommige honden heb je het idee dat ze het eeuwige leven hebben, Joris was er ook zo 1. Zoals eerder werd gezegd een Barfplaats-icoon.

Heel veel sterkte met het verlies, de stilte en het vinden van een ritme zonder hondenvriendjes.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3373487
Nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden en steun. Ik denk dat ik (nog veel) minder op barfplaats te vinden zal zijn. Maar ik houd jullie in de gaten. Veel van jullie heb ik ook op facebook, dus we blijven elkaar ontmoeten.

Vooralsnog denken Eddie en ik dat we (zeker voorlopig) geen teckels weer nemen. Van goed, beter, best hadden wij de allerbesten ooit en het zal eerst moeten bezinken en een plek krijgen. En ik durf dit te zeggen omdat ik ook weet dat mocht ik mij morgen bedenken, Eddie me geen strobreed in de weg zal leggen en alles open is.

Voor nu heb ik tijd nodig om te helen, had ik ooit het idee dat het niet zwaarder kon zijn dan toen Joep stierf, nu weet ik (helaas) wel beter. Mijn hoofd weet heel goed dat het niet meer ging, dat we het goed hebben gedaan en dat we Joris dat hebben gegeven wat ik altijd gewild, beloofd en gewenst heb KWALITIJD en kwaliteit van leven. Maar wat doet het pijn..... :'(

Nog één keer mijn grote teckelliefdes en ik:
wij.JPG
wij.JPG (267.77 KiB) 2347 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door