Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3372746
Heel veel sterkte met de leegte, het gemis, het onwerkelijke gevoel; met het besef dat je niet droomt maar dat dit de nieuwe werkelijkheid is, lieve Plien. :'( Ik hoop dat jullie veel troost mogen putten uit de wetenschap dat je alles hebt gedaan om hem een fijne oude dag te geven, en dat jullie de kracht hadden om voor zijn welzijn te kiezen toen het leven echt te zwaar werd voor hem.

Een hele dikke kus, lieve Plien. :bigarmhug:
Door M@rina
#3372784
Heel veel sterkte Pauline,
Ik ben wat afwezig de afgelopen week en heb kennelijk gemist dat de koek echt op was bij Joris. Het huis zal nu leeg en stil zijn zonder allebei je kanjers.
Door Tanna
#3372962
Zulke leuke hondjes hadden jullie en nu is het zomaar opeens helemaal stil, wat moeilijk en verdrietig. Joep en Joris, voor altijd samen.
Ik heb altijd van de mooie verhalen genoten en ooit met Joep een mooi gesprek mogen hebben.
Sterkte voor jullie!
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3372965
Heel veel sterkte met het verlies Joris. Prachtig die foto samen met Joep. Nu zijn ze weer samen.
Weer een tijdperk afgesloten! Heb altijd genoten van jouw verhalen van je kanjers!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door