Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3372747
eelke schreef:Lizzy, met het schoonmaakdoekjes topic in mijn achterhoofd, ben ik toch wel benieuwd welke huishoudelijke taken jij met een vibrator doet?
;D ;D ;D

Ik kom niet verder dan: héél langzaam slagroom kloppen. :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op di 02 apr 2019, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#3372751
eelke schreef:Lizzy, met het schoonmaakdoekjes topic in mijn achterhoofd, ben ik toch wel benieuwd welke huishoudelijke taken jij met een vibrator doet?
Proest, thee tegen beeldscherm ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Ina
#3372753
Lizzy schreef:Proest, thee tegen beeldscherm ;D ;D

....och hemel....weet je nog welke kleur poetsdoek/emmer bij beeldschermschoonmaken hoort ;D
Dat we niet straks in de opgeschoonde bar opeens een besmettingsgevaar krijgen door fout gebruik van poesdoek....euhhhh....poetsdoek :biggrin2:
#3372755
*Gabriëlle* schreef:Mijn bijdrage voor de diep decolleté selfie.

En ook nog maar een foto van mijn blote poes, zonder vijgenblaadje.
Afbeelding
Dat ik dat nog moet meemaken, blote poezen op BP. :biggrin2:

Ik vind het net een gestoomde kipfilet met een piemel en pootjes. En hele grote oren. ;D
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op di 02 apr 2019, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
#3372760
Dit is waar je vibrerende dingen voor nodig hebt tijdens het schoonmaken, dat is om even je poes te laten ontspannen :biggrin2:


En welnee blote poezen lijken niet op kip >:(
Afbeelding
Effe gejat van facebook, ik wou dat ik m zelf bedacht had :cool: .
#3372761
*Gabriëlle* schreef:Dit is waar je vibrerende dingen voor nodig hebt tijdens het schoonmaken, dat is om even je poes te laten ontspannen :biggrin2:
Een vibrator is nodig om je poes te laten ontspannen - ja nee, duidelijk! ;D (Ik wilde eerst schrijven: "een gat in de markt", maar laat maar. :biggrin2: )
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op di 02 apr 2019, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
#3372762
*Gabriëlle* schreef:
En welnee blote poezen lijken niet op kip >:(
Afbeelding
Effe gejat van facebook, ik wou dat ik m zelf bedacht had :cool: .
:o :o :o ;D

Is weleens onderzocht hoeveel blote poezen op die manier per abuis aan hun eind zijn gekomen? :D
Door Lizzy
#3372763
*Gabriëlle* schreef:Dit is waar je vibrerende dingen voor nodig hebt tijdens het schoonmaken, dat is om even je poes te laten ontspannen :biggrin2:


En welnee blote poezen lijken niet op kip >:(
Afbeelding
Effe gejat van facebook, ik wou dat ik m zelf bedacht had :cool: .
Hilarisch, dit ;D ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3372769
*Gabriëlle* schreef:Dit is waar je vibrerende dingen voor nodig hebt tijdens het schoonmaken, dat is om even je poes te laten ontspannen :biggrin2:


En welnee blote poezen lijken niet op kip >:(
Afbeelding
Effe gejat van facebook, ik wou dat ik m zelf bedacht had :cool: .
:2funny: :2funny: :2funny:
Door eelke
#3372779
TomsBorders schreef:dankje mods, hoef ik niet meer 98% van de topics over te slaan
Je mág natuurlijk altijd zelf een topic openen hé. Over auto's ofzo. Of bier. Dat soort dingen. Beetje tegengeluid.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door