Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3371159
Ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat de app overzichtelijker moet kunnen en je vlotter moet kunnen filteren tot wat je zoekt.
Nu is het prima als je enkel in je woonbuurt wat wil kopen, maar dat is voor mij dus niet mogelijk en snel opzoeken wat ik passeer wanneer ik ergens naartoe rijdt en dan ook op een bepaald uur ophalen, dat lukt niet. Nochtans is dat softwarematig toch niet heel moeilijk.
#3371160
pearlsofpassion schreef:Ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat de app overzichtelijker moet kunnen en je vlotter moet kunnen filteren tot wat je zoekt.
Nu is het prima als je enkel in je woonbuurt wat wil kopen, maar dat is voor mij dus niet mogelijk en snel opzoeken wat ik passeer wanneer ik ergens naartoe rijdt en dan ook op een bepaald uur ophalen, dat lukt niet. Nochtans is dat softwarematig toch niet heel moeilijk.
Als je via kaart zoekt is dat in ieder geval al een stuk makkelijker .
Gisteren en eergisteren 2 top pakketten van de Ekoplaza!
#3371162
marina schreef:Als je via kaart zoekt is dat in ieder geval al een stuk makkelijker .
Gisteren en eergisteren 2 top pakketten van de Ekoplaza!
Dan wordt het of steeds een heen en weer klikken toch? Of heb ik de mogelijkheden nog niet gezien.. Alleszinds moet je alles aanklikken, echt overzichtelijk is dat nog steeds niet.
#3371163
hannabelgje schreef:Uitverkocht wil zeggen dat er niks meer is. Dat alle pakketten via de app verkocht zijn. Je koopt het echt in de app zelf en haalt het met de afhaalbon in de app op bij de winkel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Ja ben ik nu ook achter, dacht even snel maar zat praktische om de hoek, ga nu eerst rustig uitpluizen hoe het moet
#3371175
kiara schreef:Bij mijn in Steenwijk is dus een bakker en die zegt dat het tussen half 5 en 5 erop staat
Heb nu 2 winkels gevonden in de buurt
Nu nog uitzoeken hoe ik er aan kom
Wel leuk net bingo ;D
Heb je hem dat persoonlijk gevraagd? Want op de app staat daar geen indicatie voor. Ale, bij mij toch niet. Of moet je op dat uur ophalen?
#3371193
Ik heb de app gedownload maar ik snap het nog niet helemaal :-\
Als ik iets zie wat me interesseert moet ik het dan kopen via de app? Ook al betalen? Heb ik het dan een soort van gereserveerd?
Of moet ik spontaan langs de winkel en hopen dat het er nog is? Want dat zou ik minder zien zitten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door