Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3372837
-Annemarie- schreef:Onze spruiten doen wel mee, maar die wonen dan ook in de bewoonde wereld. :biggrin2:
Hier in het buitengebied is er niets in de buurt. En als ik zo zie wat je krijgt zou ik het ook niet snel doen, er zit te veel in wat ik normaal nooit zou kopen. Vind het dan wel een beetje raar om voor iets te betalen wat ik niet wil hebben en het dan ook nog op moeten eten. ;D
Ik ga volgende week eens proberen iets van de bakker te pakken te krijgen. Zien wat we dan krijgen. Ik denk dat ik wel af en toe een jumbo pakketje zal doen, maar zeker niet te vaak. Je moet het wel vrij snel opmaken en inderdaad, er zit ook spul in wat je nooit zou kopen.

Wat dat betreft weet ik ook niet zo goed hoe ik het vind met betrekking tot vlees. Ik had nu hamlappen. Die zou ik nooit kopen, want ik koop zelden varkensvlees en dan alleen biologisch. Dus nu heb ik bio industrie hamlappen. Maar dan gaat het ook om het vertrouwen in het systeem. Zou het anders echt weggegooid zijn? Dan is opeten beter. Of wordt er op deze manier toch aan verdiend en draag je zo bij aan de bio industrie? Ik weet het niet zo goed.

Barfplaats wordt gesponsord door