Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3371614
kiara schreef:O weet ik dat vind het toch onoverzichtelijk maar zal wel aan mij liggen
Ik kijk weet ik hoevaak en niks
Met die afstanden die ik zie staan, gaat het toch zijn doel voorbij als je daar om rijdt.
Als je meer dan 5 min moet rijden, helpt het het milieu niet meer vooruit en kan je het beter laten voor iemand die wel dichtbij is.
Als je er toch langsrijdt voor iets anders, kan je uiteraard wel een pakket meenemen.

Ik heb hetzelfde probleem hoor. Hier in de buurt bitter weinig. Enkel die bakker in het dorp en een dorp verder een food truck die blijkbaar in het weekend wel iets heeft maar in de week niet. Maar das ook al 6,5km weg, dus al op het randje.
#3371624
pearlsofpassion schreef:Met die afstanden die ik zie staan, gaat het toch zijn doel voorbij als je daar om rijdt.
Als je meer dan 5 min moet rijden, helpt het het milieu niet meer vooruit en kan je het beter laten voor iemand die wel dichtbij is.
Als je er toch langsrijdt voor iets anders, kan je uiteraard wel een pakket meenemen.

Ik heb hetzelfde probleem hoor. Hier in de buurt bitter weinig. Enkel die bakker in het dorp en een dorp verder een food truck die blijkbaar in het weekend wel iets heeft maar in de week niet. Maar das ook al 6,5km weg, dus al op het randje.
Alles is hier meer als 5 min rijden, ook mijn gewone boodschappen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door