Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3370896
Suzanne schreef:Ik vind het dan weer onbegrijpelijk dat het alleen via een mobiel kan. Er zijn nog zat mensen die of geen smartphone hebben of die daar (zoals ik) niet voor willen gebruiken. Ik wil niet al die apps op mijn telefoon; het vreet ruimte die ik niet daarvoor beschikbaar wil hebben.
Ik heb het ze al 's gevraagd en het antwoord was min of meer " iedereen heeft toch een smartphone" .. eh.. nee. dus.

Suzanne

Ik las laatst dat 93% vd Nederlanders een smartphone heeft dus ik snap wel dat ze daarvoor kiezen
#3370910
Ik had een leuk pakket. Een groot stokbrood, gebak (heb ik andere mensen blij mee gemaakt) biologische yoghurt, 2 vleesproducten, verse kaas en garnalenkroketten en verse ravioli. Ik ging zelfgemaakte noodlesoep eten dus ipv noodles heb ik er ravioli door gedaan. De vleesproducten gaan de vriezer in, de vorige ravioli vries ik ook per porties in.
Ik vond het best een leuk pakket.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
#3370930
hannabelgje schreef:Ik had een leuk pakket. Een groot stokbrood, gebak (heb ik andere mensen blij mee gemaakt) biologische yoghurt, 2 vleesproducten, verse kaas en garnalenkroketten en verse ravioli. Ik ging zelfgemaakte noodlesoep eten dus ipv noodles heb ik er ravioli door gedaan. De vleesproducten gaan de vriezer in, de vorige ravioli vries ik ook per porties in.
Ik vond het best een leuk pakket.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
OH ja, das leuk.
En hoeveel betaal je dan? Of is het altijd 3,95?
#3370962
Ik had de app al een tijdje, dichtstbijzijnde is 5 km, daarna wordt het allemaal gauw boven de 10. En heel veel is tankstation dat is niks voor mij. Eentje ziet er interessant uit, een groente restaurant, maar voor de rest dus tankstations en bakkers (zoveel brood eten we echt niet en gebak al eigenlijk nooit) en dan supermarkten die op 15 km afstand liggen, denk niet dat ik dan een CO2 besparing doe vrees ik. Dus niks voor mij in onze situatie. Maar verder wel een goed initiatief als je er toch al zowat langskomt. Ik draag maarmijn steentje bij door zoveel mogelijk geplande boodschappenlijstjes zodat ik zo min mogelijk overhoud en weggooi. ;)
src_esther schreef: Hoeveel daarvan krijgt de winkel en hoeveel blijft er bij To Good To Go? Enig idee? ik kan er niets over vinden.
Bij eentje had ik toevallig gelezen dat ze de opbrengst aan een of ander goed doel gaven. Maar voor de rest kan ik er ook niks van zien
#3371084
Ik heb vandaag de app gedownload, maar er zit bijna niets in de buurt. 2 bakkers, een restaurantje en een foodtruck en verder alles minstens 9 km verder. :(
Dus kan ik er wel gebruik van maken als ik een keer toevallig naar hier of daar moet, maar verder eigenlijk niet.
Meneer gaat wel bijna dagelijks naar Brussel maar met de files daar moet het al echt OP de route zijn en een route kan je niet instellen op de app.

Best wel jammer dat er niet meer handelaars meedoen hier. Heb vandaag wel bij de bakker besteld, gewoon om eens te proberen. Dat viel niet mee en niet tegen. Stokbrood en patisserie. Alles wit en suikerig natuurlijk... Dus niet echt waar we blij van worden. Maar dat was wel te verwachten.
#3371135
Nou, ik heb het ook een keer geprobeerd. Wat zat er in?
Halfvolle melk, pak halfvolle yoghurt, wokgroenten, aardappelstukjes in saus, luiewijvenchampignons en kersentaartjes.
Die taartjes gingen meteen op natuurlijk ::) en van de rest flansen we een maaltijd in elkaar vanavond.
Maar ik ga me voortaan beperken tot de boerderijwinkel. Deze spullen zou ik normaal niet kopen maar het was leuk om het een keer geprobeerd te hebben.
Laatst gewijzigd door - pien - op do 21 mar 2019, 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
#3371142
- pien - schreef:Nou, ik heb het ook een keer geprobeerd. Wat zat er in?
Halfvolle melk, pak halfvolle yoghurt, wokgroenten, aardappelstukjes in saus, luiewijenchampignons en kersentaartjes.
Die taartjes gingen meteen op natuurlijk ::) en van de rest flansen we een maaltijd in elkaar vanavond.
Maar ik ga me voortaan beperken tot de boerderijwinkel. Deze spullen zou ik normaal niet kopen maar het was leuk om het een keer geprobeerd te hebben.
Nee, daar zou ik ook niet zo blij mee zijn.
We zijn nog best moeilijk he. :biggrin2:

Het is natuurlijk ook wat je ermee doet.
Lunch met het stokbrood van het pakket van gisteren. Hier wordt ik toch best vrolijk van. :biggrin2:
IMG_20190321_114810.jpg
IMG_20190321_114810.jpg (3.24 MiB) 1478 keer bekeken
#3371154
pearlsofpassion schreef:Nee, daar zou ik ook niet zo blij mee zijn.
We zijn nog best moeilijk he. :biggrin2:

Het is natuurlijk ook wat je ermee doet.
Lunch met het stokbrood van het pakket van gisteren. Hier wordt ik toch best vrolijk van. :biggrin2:
IMG_20190321_114810.jpg
Dat ziet er inderdaad heerlijk uit!
In het tasje van gister zaten ook Italiaanse bollen, om af te bakken. Van supermarktbrood krijg ik altijd maagpijn, dus ik hoop dat deze broodjes goed vallen. Brood van de echte bakker heb ik al lang niet meer op, dus dat zou ik weer kunnen proberen. Anders eet meneer pien het maar op :biggrin2:
#3371157
kiara schreef::D app ook gedownload
Staat bv bij bakker uitverkocht om 18.20 noem maar even wat
Maar de winkel is dicht om 18.00 uur
Nou ja moet zo toch die richting op dus mij benieuwen of het werkt
Uitverkocht wil zeggen dat er niks meer is. Dat alle pakketten via de app verkocht zijn. Je koopt het echt in de app zelf en haalt het met de afhaalbon in de app op bij de winkel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door