Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3371197
Nikass schreef:Ik heb de app gedownload maar ik snap het nog niet helemaal :-\
Als ik iets zie wat me interesseert moet ik het dan kopen via de app? Ook al betalen? Heb ik het dan een soort van gereserveerd?
Of moet ik spontaan langs de winkel en hopen dat het er nog is? Want dat zou ik minder zien zitten.
Ik snap het ook nog niet helemaal maar wat de bakker zei gisteren moet je het kopen en betalen via de app, weet alleen nog niet hoe
#3371220
Too schreef:Je klikt op de 'advertentie' dan krijg je de omschrijving van het bedrijf en evt iets over de box/aanbieding en onderaan die pagina staat een groen vakje "KOOP".... -klik- , -klik- en betaal
Je krijgt een betaalbewijs en dat wil de wimkel zien..
Yes gevonden alleen staat mijn favo winkels er nog niet op maar bedankt weet nu hoe het werkt
Door fransbulletje
#3371273
Ik had vandaag een lekker pakket van de Gezonde Apotheker.
Paddestoelen, trostomaatjes, rozemarijn, ananasje, sinasappels, krielaardappeltjes, verse knoflook en nog iets wat ik nog even moet opzoeken wat het is.
Echt een leuk pakket, ga het vaker doen.
#3371280
fransbulletje schreef:Ik had vandaag een lekker pakket van de Gezonde Apotheker.
Paddestoelen, trostomaatjes, rozemarijn, ananasje, sinasappels, krielaardappeltjes, verse knoflook en nog iets wat ik nog even moet opzoeken wat het is.
Echt een leuk pakket, ga het vaker doen.
Zaalig!
Ik ben blij voor jou! (eb ook erg jaloers ::))
Als ik jou was zou ik het wel weten. :P
Maar echt super.

Hier in de regio is duidelijk meer vraag dan aanbod. Bijna alles raakt wel verkocht. Alleen een bakker of supermarkt blijft al eens open staan.
#3371381
pearlsofpassion schreef:Wij hebben net geluk gehad. :)
We gaan morgen naar m'n zus en dus zei ik: willen we nog een pakket bestellen bij de bakker? Koffiekoek op zondagochtend kan wel, en wie weet zit er wel een taartje bij, dan kunnen we dat meenemen morgen.

Er voilà, 2 taartjes. :D
Das zelfs nog te veel van het goede... ::)
Mazzelaar bij mij de bakker had niks
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door