Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3370445
Oh wow, wat zijn ze mooi! Ik vind dit echt ontzettend leuke dieren :smitten:

Volgens mij wordt het vanaf zondag iets mooier weer maar wordt het in de nachten wel kouder....
Door hannabelgje
#3370454
Ze vinden het nog erg wennen buitpen. Staan nu op standje rust. Zal wel vlug wennen en anders gaan ze zich ingraven. De grootste is van 2010 en de kleinste van 2011. Ze kunnen dus wel wat hebben gelukkig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
#3370459
Ze geven idd begin volgende week rond het vriespunt 's nachts. Kan je ze' s nachts niet in een onverwarmde schuur zetten? Nu nog in winterslaap laten gaan is toch ook wel stom, voor die paar weekjes nog. Of niet ?
Door hannabelgje
#3370464
pearlsofpassion schreef:Ze geven idd begin volgende week rond het vriespunt 's nachts. Kan je ze' s nachts niet in een onverwarmde schuur zetten? Nu nog in winterslaap laten gaan is toch ook wel stom, voor die paar weekjes nog. Of niet ?
Ze gaan nu niet meer in winterslaap hoor. Ze zijn al in winterslaap geweest. En die temperaturen kunnen ze prima aan. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door hannabelgje
#3370483
Ja dit was echt een buitenkansje. De kweker gaat naar het buitenland verhuizen en de schildpadden kunnen niet mee verhuizen. Ze zijn perfect grootgebracht tot nu toe. Heel langzaam gegroeid waardoor hun schild super mooi glad is. Ze hebben tot voor kort altijd buiten geleefd en zijn volledig in orde met papieren en microchip.


Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door