Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3368476
Tanna schreef:Welk type is het geworden?
De CafeRomatica 759. Makkelijk in gebruik, duidelijk display met twee draaiknoppen (ik heb niks met touchscreens op dit soort apparaten) en een melkcontainer die in de koelkast kan. Een latte of cappuccino met Oatly doet 'ie ook goed en is zelfs lekkerder dan met magere melk. ;D Hoewel het schuim daarvan wel minder stevig is, maar ik hoef er dan ook geen hartjes of andere afbeeldingen mee te maken. ;) Je kunt alle voorgeprogrammeerde recepten ook nog per kopje aanpassen. Meneer maakt z'n eigen recept, een Americano met melk (is dat vloeken in de kerk? ;D ) Ook zó gedaan.
Schoonmaken, water en bonen bijvullen gaat eenvoudig en de zetgroep kun je er zelf uithalen. Met doorspoelen en melkschuimer spoelen zet ik er wel een kopje onder, anders is de lekbak snel vol.
En als ik 's middags een kopje thee wil heeft het apparaat dat sneller gezet dan onze waterkoker.
Kortom, tot nu toe meer dan tevreden.


En we zijn de koffieprut aan het verzamelen om straks zelf oesterzwammen te kweken. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door