Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cindy de Wolf
#3366659
Naast de zorgen om Smokey was daar ook vreugde voor hopelijk nieuw leven. Het teefje wat Revy mocht dekken was een maand eerder loops dan verwacht dus gisteren en vanmiddag heeft de dekking plaats gevonden. Nu hopen voor nieuw leven. Ik heb een optie op een pup genomen ipv dekgeld :cool:
Laatst gewijzigd door Cindy de Wolf op wo 29 mei 2019, 10:22, 3 keer totaal gewijzigd.
Door Cindy de Wolf
#3366679
Lizzy schreef:Oh wat leuk! Wie is de aanstaande mams? En toch een pup erbij?!?! Whaaaaaaaaaaa, spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou vooral dat laatste :D
Een ander markiesje en de eigenaar hiervan is ook een BP lid :cool: dus het worden vers gevoerde pups :P
Toen zij een paar jaar geleden haar nieuwe maatje hier introduceerde bleek het een markiesje te zijn en die zijn toch niet heel dik bezaaid. Dus toen contact gezocht. Bij toeval bleek ze een soort van dichtbij te wonen (60km) en vanaf dat moment hebben we met enige regelmaat samen en met een ander clubje gewandeld. Toen zij uitsprak wel te willen dekken maar dat ze op zag tegen iemand die ze niet kent (bij de markiesjesvereniging vraag je normaal een dekadvies aan en zij zoeken dan een goede match) zei ik je bent ook vrij om een eigen reu aan te dragen dus als je Revy ziet zitten.....nou ja zo geschiedde. Dus aangevraagd vorig kwartaal aan de fokadviescommissie en akkoord gekregen. Samen naar de Ecvo geweest, alles dik in orde, groen licht volgde en nu dus 2 op het oog geslaagde dekkingen.

Qua pup; ik wil heel graag een pup van Revy, bijna iedereen stond ook met zijn oren te klapperen toen ik dat van de eerste 2 nesten niet gedaan heb. En dit is denk ik wel zo'n beetje de laatste kans, want ze mogen max 5 keer dekken en dit is zijn 3e keer. 2 broertjes zijn ook 3 keer ingezet (de lijn is decennia lang genegeerd door het oude bestuur dus was relatief vers bloed) en zijn zusje krijgt deze zomer haar 2e nest. Dus de kans dat hij nog een keer gevraagd wordt acht ik niet zo groot....

Dat neemt niet weg dat mijn hart ook echt wel ligt bij de grote munsterlander, ik mis Jesse zoooo maar ik weet ook wat een echt staande jachthond nodig heeft en zeker nu met Smokey kan ik dat niet bieden. Dan zou ik de hond te kort doen. Desalniettemin acht ik de kans vrij groot dat er ooit wel weer een GM komt.
Door Cindy de Wolf
#3366685
AnnemiekevD schreef:Zeker spannend :D
Ik vind dit zo leuk om samen met jou te doen :-*

Voor alle duidelijkheid, mijn Yuna word dus (hopelijk) de mama!
:-* :-* :-* Ik ook samen met jou. En hopelijk worden het leuke speelse markiesjes maar bovenal gezond.
Door Lizzy
#3366690
Wat ontzettend leuk!!!!!!!!!!! En ja, dit is dus waarschijnlijk je laatste kans.... En misschien ook wel je laatste kans op echte rauw gevoerde pups (wat in mijn ogen echt zoveel voordelen heeft). Echt geweldig, dat jullie dit zo samen beleven :-* . Een paar fotootjes ou wel leuk zijn trouwens, van paps en mams :whistle: :whistle: :whistle: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Joyce1985
#3366692
AnnemiekevD schreef:Zeker spannend :D
Ik vind dit zo leuk om samen met jou te doen :-*

Voor alle duidelijkheid, mijn Yuna word dus (hopelijk) de mama!
Wat spannend voor jou en Cindy! :-*

Ik ben ook heel benieuwd naar foto's van pa en ma.
Door Cindy de Wolf
#3366697
Cindy de Wolf schreef:Revy

IMG_20180820_133433.jpg

IMG_20181214_095438.jpg

IMG_20180420_183900.jpg
Of het de laatste kans is op een vers gevoerd markiesje dat zal wel los lopen. De fokster waar Revy vandaan komt voer ook 100% rauw...nav mijn ervaringen en beetje opdringen is ze begonnen met rauw voeren toen Revy zijn moeder drachtig was van Revy en broertjes daarna is ze dus 100% overgestapt ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door