Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3366737
Waaaaaaaaaaaaaaaaa, wat een gaaf koppel zo samen! Wat een ontzettend lekker vooral pienter bekkie heeft Yuna :smitten:

Mooi stelletje :smitten: . Dat er maar een heel gezond nestje geboren mag worden :-*
Door Cindy de Wolf
#3369321
Vandaag 5 weken na de eerste dekking ben ik samen met Annemiek voor de echo geweest. Met gepaste trost kunnen we zeggen dat Yuna goed drachtig is :P :biggrin2: Sowieso 5 en dat is veel voor een markiesje :P
Door Cindy de Wolf
#3369401
Lizzy schreef:Weet je eigenlijk al wat je doet Cindy, qua het nemen van een pup uit dit nestje?
Het korte antwoord is nee.
Annemiek wil zelf een teefje aanhouden en als ik besluit om er ook 1 te nemen wil ik ook een teefje, dus er moeten sowieso al eerst minimaal 2 teefjes geboren worden. En daarna zien we wel verder.

De grootste bottleneck is de veranderde maatschappij met dito klapkaken, steeds minder ruimte en steeds minder veerkracht vanuit de mensheid. De 2e bottleneck is Smokey.
Ik weet ook dat Misty binnenkort weg gaat vallen, denk dat we spekkoper zijn als we er nog 1,5 jaar aan kunnen plakken. Quinty is ongezond, Smokey is gestoord dus is alleen Revy oke.
Door Eef+Stippels
#3369416
Cindy de Wolf schreef:Vandaag 5 weken na de eerste dekking ben ik samen met Annemiek voor de echo geweest. Met gepaste trost kunnen we zeggen dat Yuna goed drachtig is :P :biggrin2: Sowieso 5 en dat is veel voor een markiesje :P
Gefeliciteerd!!

Succes met de beslissing over het aanhouden van een pupje of niet..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door